اخبار داغ

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو:

ورزشکاران مروجین فرهنگ والا و اخلاق هستند

ورزشکاران مروجین فرهنگ والا و اخلاق هستند
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو گفت: ورزشکاران مروجین فرهنگ والا و اخلاق هستند و باید اخلاق، محور توسعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، غلامرضا سلیمانی امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران برتر، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با بیان موفقیت های ورزشکاران منطقه آزاد ماکو در عرصه های مختلف ورزشی گفت: در حوزه اشتغال ورزشکاران اقداماتی در حال پیگیری است و از ظرفیت ها و منابع ملی نیز باید در این خصوص استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، منطقه آزاد ماکو را از مناطق موفق در حوزه ورزش عنوان کرده و تصریح کرد: مسابقات ورزشی سنگ نوردی، کشتی، بوکس، آفرود در منطقه آزاد ماکو برگزار شده و این منطقه بهار سال آینده میزبان رقابت های صخره نوردی و آفروید با حضور چند کشور همسایه است.

,

وی، هدف از برگزاری این رقابت ها را برقراری صلح بیشتر و پایداری برخی از کشورهای نام برده دانست و اظهار کرد: این رویداد ورزشی می تواند به شکل قابل توجهی در تحقق این مهم مثمرثمر باشد.

,

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو، افزود: برای برگزاری این رویدادهای ورزشی با وزارت ورزش و جوانان و همچنین سفرای کشورهای میهمان در ایران مذاکرات لازم صورت گرفته تا به دلیل در پیش بودن فصل سرما، این رقابت ها را در بهار سال ۹۸ میزبانی کنیم.

,

سلیمانی، اشاعه ورزش همگانی، ایجاد تجهیزات برای آن و توسعه ورزش های حرفه ای را از برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو برشمرد و گفت: ورزشکاران مروجین فرهنگ والا و اخلاق هستند و باید اخلاق، محور توسعه باشد.

,

در این آئین بیش از ۷۰ ورزشکار دختر و پسر از شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه