اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

جمهوری اسلامی بر محوریت رهبری بنا شده/ ایران اسلامی الگویی برای وحدت مسلمانان است

جمهوری اسلامی بر محوریت رهبری بنا شده/ ایران اسلامی الگویی برای وحدت مسلمانان است
عالم اهل سنت هرمزگان، ایران اسلامی را الگویی برای وحدت میان مسلمانان دانست، و گفت: در طول تاریخ هر جامعه ای که رهبریت نداشته به تباهی کشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین توانا، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه هر جامعه نیاز به یک رهبر دارد، اظهار کرد: در طول تاریخ هر جامعه ای که رهبریت نداشته آن جامعه به تباهی و نابودی کشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ما بر محوریت رهبری است و در طول انقلاب اسلامی چه در زمان امام خمینی(ره) و یا اکنون در زمان امام خامنه(مدظله العالی) رهبران آن ندای وحدت و هم بستگی سر می دهند.

,

توانا عنوان کرد: مسئولان ما برای امور جامعه باید به ندای رهبری لبیک گویند تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در جامعه باشیم.

,

وی با بیان اینکه ما می توانیم با محوریت رهبری و فرا گرفتن فرمایشات ایشان به درجات بالای علمی دست یابیم، اظهار کرد: همان طور که رسول اکرم (ص) فرموده اند که اگر علم در ثریا باشد رجالی از فارس به این علم می رسند مملکت ما همیشه جایگاه علمی داشته و در طول در  ریاضی، نجوم و  ادبیات عرب و یا  هر چیز دیگر بوده علمای برجسته ای از ایران داشته است.

,

عضو شورای روحانیت هرمزگان با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگویی برای وحدت میان مسلمانان است، عنوان کرد: وحدتی که در میان اهل سنت و تشیع در ایران وجود دارد در خیلی از کشور های اسلامی دیگر مشاهده نمی شود.

,

توانا با بیان اینکه دشمنان اسلام می خواهند با از بین بردن وحدت مسلمانان اختلاف میان آنها ایجاد کنند، گفت:  هرجایی که اختلاف به وجود آورده اند پیروز شده اند در سوریه، عراق، افغانستان پاکستان و... با ایجاد اختلافات مذاهبی باعث پیروزی بر آن کشور ها شده اند.

,

وی با بیان اینکه وحدت و یگپارچگی در میان مسلمانان باعث ایجاد ضررهای اقتصادی برای کشور های غربی شده است،تصریح کرد:  اسلحه ها، هواپیماها و وسایل جنگی که آمریکا به جهان اسلام می فروشد تا مسلمانان خودشان به خودشان بزنند و به دلیل تفرقه افکنی خودشان با یکدیگر جنگ کنند در حالی که باید ان اسلحه ها برای نابودی خود آمریکایی ها استفاده شود.

,

عالم اهل سنت هرمزگان اضافه کرد: دشمنان اسلامی نمی خواهند وحدت و همبستگی میان مسلمانان در جهان اسلام به وجود آید ولی ما باید صادقانه از  این وحدت را حمایت کنیم.

,

توانا خاطر نشان کرد: هرگاه دینداری و اعتقاد انسان ضعیف شود و دنیا بر اعتقاد غلبه کند مصلحت های سیاسی و شخصی را بر اعتقاد های دینی غلبه می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه