اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

وقف صدقه جاریه ای است که بسیار مورد تاکید قرار دارد

وقف صدقه جاریه ای است که بسیار مورد تاکید قرار دارد
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری سنت حسنه وقف را صدقه جاریه ای عنوان کرد که همواره مورد تاکید ائمه معصوم و علما بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیت الله سید علی اکبر قریشی عصر دیروز در همایش «وقف و رسانه» که با حضور یاوران وقف و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، با اشاره به آیات قرآنی در خصوص وقف، اظهار داشت: کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند، تا روز قیامت از منافع دنیوی و اخروی آن بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید اگر نعمت های خدا را بشمارید نمی توانید بشمارید و به پایان برسانید، افزود: امیرالمومنین حضرت علی (ع) نهری را جاری کرد و به محض جاری شدن آب، آن را مکتوب کرد و فرمود این صدقه ای است به فقرا و اشخاص در راه مانده که وارث آن خداوند متعال است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: وقتی انسان از دنیا رفت تمام ارتباطش با دنیا قطع می شود اما وقف صدقه جاریه ای که مانده یا علمی که باقی گذاشته و فرزند صالحی که برای او استغفار می کند، پاداش این ها با خداوند متعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه