اخبار داغ

امکان تغییر پروانه و مجوز یک بیمارستان خیریه به خصوصی وجود ندارد

امکان تغییر پروانه و مجوز یک بیمارستان خیریه به خصوصی وجود ندارد
بررسی نشان می دهد از نظر حقوقی امکان تغییر پروانه و مجوز یک بیمارستان خیریه به خصوصی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، چند روزی است که خبری مبنی بر درخواست تغییر پروانه بیمارستان حضرت سیدالشهدا از خیریه به بخش خصوصی در فضای مجازی استان منتشر شده است و واکنش ها و اعتراضات متعدد شهروند را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این درحالی است که بررسی های یزدرسا حاکی از آن است که از نظر حقوقی امکان تغییر پروانه و مجوز یک بیمارستان خیریه به خصوصی وجود ندارد و خبرهای تغییر پروانه بیمارستان سید الشهدا نیز کذب محض بوده و همچنین اتفاقی رخ نداده است.

,

گفتنی است سازمان پزشکی خیریه حضرت سیدالشهداء (ع)در سال 1359 با پیگیری های شهید صدوقی، شهید پاکنژاد و چند تن از خیرین استان و به لطف کمک های مردم در یکی از مناطق محروم شهر یزد به بهره برداری رسیده است اما چند روز پیش نامه مدیر عامل این بیمارستان به وزیر بهداشت در فضای مجازی منتشر شده که در این نامه با ارائه دلایل مختلفی درخواست تغییر پروانه بیمارستان حضرت سیدالشهداء از خیریه به خصوصی ارائه شده است.

,

, ,

حال باید دید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت پایبند به قانون بوده و یا با نادیده گرفتن قانون و زیر پا نهادن حقوق و منافع مردم بر اساس منافع شخصی عده ای خاص در این خصوص تصمیم می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه