اخبار داغ

لیگ برتر والیبال؛

والیبال ارومیه در حال نابودی/ ۱۲ بازی ۱۲ باخت حاصل تلاش تیم‌های ارومیه

والیبال ارومیه در حال نابودی/ ۱۲ بازی ۱۲ باخت حاصل تلاش تیم‌های ارومیه
تیم‌های والیبال شهرداری و دورنای ارومیه هفتمین هفته لیگ برتر والیبال را هم با باخت پشت سر گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم‌های دورنا و شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه ۲۳ آبان در حالی به مصاف حریفان خود رفتند که تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ترتیب یک و ۲ امتیاز کسب کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

تیم دورنای ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر میزبان کاله و شهرداری دیگر تیم ارومیه‌ای مهمان هم‌نام تبریزی خود بود.

,

عدم استقبال هواداران پایتخت والیبال ایران از بازی‌های خانگی سبب شد تا مسئولان غیرورزشی دورنا بازی‌های خانگی این تیم را رایگان اعلام کنند ولی این اهرم هم کمکی به حضور هواداران نکرد.

,

طبق پیش‌بینی‌ها دورنا هیچ شانسی برای پیروزی مقابل کاله مازندران نداشت و در نهایت هم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مهمان خود ششمین باخت خود را تجربه کرد ولی انتظارات از تیم شهرداری با بازیکنانی که سابقه چندین سال بازی را سطوح بالاتر داشتند بیشتر بود تا بتوانند تیم تبریزی را شکست دهند ولی این رویا به واقعیت نرسید!

,

تیم دورنا با در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را به حریف واگذار کرد تا ششمین باخت خود را در ششمین بازی خود تجربه کند.

,

تیم دورنا آن گونه که باید در مقابل کاله حاضر می‌شد نتوانست نمایش خوبی نشان دهد و به همین موضوع نیز توسط وکیلی سرمربی این تیم اشاره شد.

,

در آن سو، تیم شهرداری همانند دورنا در سه ست بازی را واگذار کرده و بدرقه شد.

,

تیم شهرداری تبریز در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ توانست حریف را مغلوب کند.

,

همچنین عکاسان ورزشی ارومیه بازی‌های شهرداری و دورنای ارومیه را بایکوت کردند.

,

عکاسان حوزه ورزشی ارومیه امروز پس از بازی دورنای ارومیه و کاله مازندران که در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار شد به نشانه اعتراض به عدم انجام تعهدات دو باشگاه والیبال این شهر که در پیش فصل وعده داده شده بود و همکاری نکردن نهادهای اجرایی با آن‌ها دوربین‌های خود را بر روی زمین گذاشته و تصمیم بر این شد که تا پایان فصل مسابقات والیبال شهر ارومیه را پوشش ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه