اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

۳ میلیارد تومان برای بازنشسته شدن ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری نیاز است

۳ میلیارد تومان برای بازنشسته شدن ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری نیاز است
عضو شورای شهر بروجرد گفت: ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری بروجرد شرایط بازنشسته شدن را دارند حتی تعدادی از آنها بیش از 30 سال سابقه خدمت دارند و برای بازنشسته شدن آنها حدود سه میلیارد تومان نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "اشرف چگنی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: سال گذشته 200 نفر از نیروهای شهرداری بازنشسته شدند و امسال نیز 100 نفر از نیروها شرایط بازنشستگی را دارند حتی تعداد از آنها بیش از 30 سال سابقه خدمت دارند که برای بازنشسته شدن آنها حدود سه میلیارد تومان نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: با واریز سه میلیارد توامن به عنوان حق سنوات، این تعداد نیرو بازنشسته خواهند شد و برای این میزان هزینه درخواست وام داده شده اما تا کنون خبری نشده و قرار است گروهی از سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور هفته آینده به بروجرد سفر کنند تا از نزدیک مشکلات شهرداری بروجرد را ببیند تا اقداماتی برای رفع مشکلات صورت گیرد.

,

 

,

چگنی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات در شهرداری بروجرد نیروی مازاد است به طوری که در سنوات قبلی حدود 700 نیروی مازاد وارد شهرداری شده که فشار زیادی بر شهرداری وارد می کند.

,

 

,

وی با اشاره به بدهی شهرداری به تامین اجتماعی افزود: بدهی شهرداری به تامین اجتماعی بیش از 85 میلیارد تومان است که بخش قابل توجهی از میزان بدهی مربوط به جریمه است که برنامه ریزی های لازم باید صورت گیرد تا بدهی پرداخت شود.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: ضروری است تا عوارض به شهرداری به موقع پرداخت شود تا شهرداری هم بتواند در بخش ها و زمینه های مختلف خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه