اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

سخنان اخیر ظریف باید در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد

سخنان اخیر ظریف باید در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظریف به جای حاشیه سازی و بهانه جویی برای تحریم و فشار بیشتر بیگانگان بر ملت ایران، دیپلماسی اقتصادی را تقویت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سفیر افلاک  با اشاره به سخنان اخیر ظریف در خصوص پولشویی گفت: آقای ظریف بهتر است به جای حاشیه سازی و تحمیل هزینه به ملت ایران و بهانه جویی برای تحریم ها و فشارهای بیشتر بیگانگان بر ملت ایران، دیپلماسی اقتصادی خود را تقویت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی اضافه کرد: اگر ظریف در برجام به مطلوب نرسیده است و نتایج مورد ادعای خود را حاصل نکرده، آسمان ریسمان به هم نبافد؛ بلکه تلاش کند تا از طریق احیا کردن ظرفیت های بر زمین مانده دیپلماسی، گره ای از مشکلات اقتصادی کشور باز کند.

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: حرفی که ظریف زد و ادعایی که مطرح کرد باید در دستگاه قضایی کشور مورد بررسی و پیگیری اکید قرار گیرد و ما نیز در مجلس دست از این مسئله برنخواهیم داشت و باید پاسخگوی ادعای خود باشد، ظریف یا ثابت نماید و یا باید با او برخورد قاطع صورت گیرد.

,

به گفته وی یک فرد دیپلمات باید حساب شده، با درایت و ظریف سخن گوید اما آقای ظریف با این شیوه برخورد با موضوعات و مسائل که البته سابقه هم دارد و در شرایطی که ما مورد  تهدید نظامی قرار گرفته بودیم، اعلام کرد که آمریکا با یک بمب می تواند تمام توان نظامی ما را متوقف کند و از بین ببرد، غیر از این است که این حرف آب به آسیاب دشمن، تشجیع بیگانگان، تضعیف پایگاه خودی و خواسته یا ناخواسته ظلم به ملت ایران است؟

,

گودرزی اظهار داشت: خواسته یا ناخواسته سخنان اخیر ظریف اگر نگوییم خیانت، لااقل جفا به حق ملت ایران است و اکنون نیز که ما مورد تهدید جنگ اقتصادی هستیم، چنین غیر مسئولانه سخن بر زبان می راند و خوراک برای رسانه های بیگانه تهیه می کند.

,

وی بیان کرد: ظریف قطعا باید پاسخگوی ادعای خود باشد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی پیگیر خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه