اخبار داغ

فرمانده سپاه استان قم:

امروز بسیج در عرصه خدمت رسانی نقش موثری را ایفا می کند/ اجرای ۳۸۰ برنامه در هفته بسیج

امروز بسیج در عرصه خدمت رسانی نقش موثری را ایفا می کند/ اجرای ۳۸۰ برنامه در هفته بسیج
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اجرای 380برنامه در هفته بسیج ، گفت: امروز بسیج در عرصه خدمت رسانی نقش موثری را ایفا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج که در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد با بیان اینکه در طول دوران 40 ساله انقلاب همواره رسانه‌ها زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم کرده‌اند اظهار داشت: همواره بخشی از وظیفه صدور انقلاب بر عهده رسانه‌ها بوده و سپاه هم همیشه از لطف و محبت رسانه‌ها برخوردار بوده که این زحمات جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا،,  قم فردا,  قم فردا,

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات بزرگی که رخ داد تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) بود.

,

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به نقش بسیج،گفت: در این چهل سال ثابت شده است که هر روز که از عمر بسیج می‌گذرد نقش آن و اثرگذاری آن بیش از پیش می‌شود؛ بسیج در حوزه‌های دفاعی امنیتی، اجتماعی و فرهنگی افتخارات زیادی را آفریده است.

,

بسیج جمعیت فعال جامعه است

, بسیج جمعیت فعال جامعه است,

وی بیان داشت: بسیج جمعیت فعال جامعه است و کسانی که خود را متعهد به انقلاب می‌دانند تلاششان این است که در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته باشند که این ثمرات نتیجه تیزبینی امام راحل(ره) و نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

,

سردار شاهچراقی بااشاره به شرایط سخت امروز کشور، عنوان داشت: امروز در شرایط سخت کشور، بسیج آماده است در عرصه‌های اقتصادی و سازندگی به دولت و مردم کمک کند، بسیج هرجایی که نقصی وجود دارد و نیاز به حمایت است ورود کرده و به صورت سازمان‌یافته مردم را وارد عرصه خدمت می‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج به جهت فراگیری در تمام جغرافیای کشور ظرفیت‌های فراوان و موثری دارد گفت: گل سرسبد بسیجیان شهدا هستند که در مقاطع مختلف پس از انقلاب، در دفاع مقدس، در دفاع از امنیت کشور، در حضور در جبهه مقاومت و کمک به مظلومان جهان حضور فعال داشته‌اند و جان خود را فدا کردند.

,

امروز بسیج می تواند در عرصه خدمت رسانی نقش موثری ایفا کند

, امروز بسیج می تواند در عرصه خدمت رسانی نقش موثری ایفا کند,

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه ایام هفته بسیج فرصتی برای بازنگری و مروری بر نقش بسیج و چگونگی مردم سازمان‌یافته در حوزه‌های مختلف است خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط کشور مهم‌ترین عرصه‌ای که بسیج می‌تواند نقش داشته باشد ضمن حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و...، نقش خدمت‌رسانی است. دشمن تلاش می‌کند یاس و ناامیدی را فضای کشور غالب کند که موفق نبوده و بسیج در این میدان نقش مردمی و خدمت‌رسانی و کمک به دولت را ایفا کرده‌ است.

,

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج در استان قم بیان داشت: برنامه‌های هفته بسیج در قم از 26 آبان به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) آغاز و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

,

اجرای 380برنامه در هفته بسیج

, اجرای 380برنامه در هفته بسیج ,

سردار شاهچراغی با اذعان به اینکه 40 عنوان و 380 برنامه در هفته بسیج تعریف شده است تصریح کرد: صبح روز 26 آبان‌ماه با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برنامه‌های هفته بسیج آغاز می‌شود.

,

برگزاری یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم

, برگزاری یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم,

وی از برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در دومین روز برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان قم خبر داد و افزود: نسبت شهدا به جمعیت استان قم بسیار بالا است و جای افتخار است که این استان مهد انقلاب بوده و در ادامه مسیر انقلاب نیز نقش‌آفرینی موثری داشته است؛ در این یادواره برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد و سردار فدوی نیز سخنران ویژه این مراسم خواهند بود.

,

افتتاح 20 پروژه در مناطق محروم در هفته بسیج

, افتتاح 20 پروژه در مناطق محروم در هفته بسیج,

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به برپایی برنامه عطرافشانی مزار شهدای استان گفت: در مناطق محروم شهر قم 28 پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده بود که از آن جمله تکمیل مسجد، خانه عالم و... است که آماده بهره‌برداری خواهد شد.

,

اعزام 50گروه جهادی برای محرومیت زدایی در هفته بسیج

, اعزام 50گروه جهادی برای محرومیت زدایی در هفته بسیج,

وی یکی از ویژگی‌های بسیج خصوصا در بخش جوانان را شکل‌گیری گروه‌های جهادی دانست و افزود: در حوزه‌های تخصصی نیز گروه‌های جهادی شکل گرفته و در این راستا در هفته بسیج 50 گروه جهادی برای روستاها و محلات شهر قم تعریف شده تا خدمات لازم را در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... ارائه کنند.

,

سردار شاهچراغی برگزاری شب شعر خاطره، راهیان نور دانش‌آموزی، مسابقات ورزشی بسیج، دیدار با علما و مراجع تقلید، ارائه خدمات پزشکی رایگان و... را جزو دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که هرکسی با هر عنوانی قدمی برای خدمت به مردم بردارد جزو بسیجیان است.

,

اعزام 5هزار دانش آموز قمی به راهیان نور

, اعزام 5هزار دانش آموز قمی به راهیان نور,

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی اعزام 5 هزار دانش‌آموز به راهیان نور را داریم بیان کرد: دختران دانش‌آموز تا بهمن‌ماه و پسران دانش‌آموز از بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه