اخبار داغ

یادداشت؛

هزینه چند صد میلیونی هفته فرهنگی خراسان جنوبی در فرانسه را شفاف سازی کنید

هزینه چند صد میلیونی هفته فرهنگی خراسان جنوبی در فرانسه را شفاف سازی کنید
بهتر نیست بجای پیچیدن نسخه گردشگری، هزینه چند صد میلیونی فرانسه را شفاف سازی کنید. مسئولین امنیتی استان همایش بین المللی کویرلوت را با دقت و به طور ویژه رصد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روز گذشته متوجه شدیم در خراسان جنوبی کمیسیون #گردشگری وجود دارد و مجیدی مسئولیت آنرا به عهده دارد. آنچه در اخبار و‌ جراید از این نشست منتشر شده صحبت های کلی و بعضا شعارگونه بوده است و مجیدی در این جلسه گفته است که اردیبهشت ماه سال ۹۸ همایش بین المللی کویرلوت را برگزار خواهیم کرد، آیا بهتر نیست قبل از برگزاری همایشی که مشخص نیست منفعت آن آیا برای استان است یا طیف خاص؟ بدنبال شفاف سازی پولهای هزینه شده چند صد میلیونی هفته به اصطلاح فرهنگی خراسان جنوبی در فرانسه(سال ۹۱) باشیم که هنوز مردم استان نمیدانند بعد از اون بریز و‌ بپاش های چند صد میلیونی چه چیزی عاید استان گردید؟ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
 مسئله تجربه ثابت کرده که چند شغله بودن مدیران همواره آسیب های زیادی به همراه داشته است و‌در خصوص آقای مجیدی مشخص نیست آیا از دور‌ می‌توان از توسعه گردشگری استان سخن گفت ولی به آسیب های فرهنگی‌و‌مذهبی آن توجه نکرد؟ درست در چند روز‌گذشته و در ایام ۲۸ صفر عده ای به اسم‌ گردشگری با سفر به مناطق طبس به اعتقادات مردم توهین کردند و پا را از ولنگاری فراتر گذاشته اند!!! بهتر نیست بجای تصمیم گیری و‌سخنان شعارگونه کمی در خصوص ضرورت پیوست های فرهنگی، مذهبی و‌پدافند غیرعامل گردشگری در خراسان جنوبی تأمل کنید؟
,
 
,
 
,
 و اما در خصوص همایش بین المللی کویرلوت ؛ با توجه به بعد استراتژیک منطقه کویر لوت و‌ از سویی دیگر شرایط کنونی منطقه مرزی شرق کشور از حیث نفوذ، می طلبد دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و‌انتظامی حساسیت ها و‌ نظارت های ویژه در این جریان در دستور کار قرار دهند تا این همایش به اصطلاح بین المللی بستری برای سوء استفاده احتمالی جریانات بیگانه قرار نگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه