اخبار داغ

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح:

به گونه ای رفتار کنیم تا جرمی اتفاق نیفتد/ برگزاری ۶۵۰ همایش پیشگیری از وقوع جرم طی ۲۶ سال

به گونه ای رفتار کنیم تا جرمی اتفاق نیفتد/ برگزاری ۶۵۰ همایش پیشگیری از وقوع جرم طی ۲۶ سال
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح اولین همایش پیشگیری از وقوع جرم را در سال 1371 برگزار کرده و پس از آن به طور سیستماتیک چهار برنامه 5 ساله با بیش از 650 همایش در سطح نیروهای مسلح استان ها برگزار شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام عباسعلی فراتی معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: عصبانیت کلید همه بدی ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح اولین همایش پیشگیری از وقوع جرم را در سال 1371 برگزار کرده و پس از آن به طور سیستماتیک چهار برنامه 5 ساله با بیش از 650 همایش در سطح نیروهای مسلح استان ها برگزار شده است .

,

 

,

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: پیام این همایش ها این بوده که بسیاری از جرایم کاهش یافت و بسیاری از جرایم نیز کنترل شده است.

,

 

,

فراتی عنوان کرد: در مجموع قوه قضائیه چند سالی است که معاونت پیشگیری تشکیل شده است اما در سازمان قضایی امسال پنجمین برنامه 5 ساله در حال برنامه ریزی است.

,

 

,

وی گفت: وظیفه ما این است که بگونه ای رفتار کنیم تا جرمی اتفاق نیفتد.

,

 

,

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: کارهای کوچک نیروهای مسلح نیز باید دیده شود.

,

 

,

فراتی با بیان اینکه باید فرمانده هان با سرباز ها و نیروی پایین دست خود به خوبی و احترام رفتار کنند، گفت: اگر سربازی به حق یا ناحق برای مرخصی گرفتن به فرمانده مراجعه کند لازم است که فرمانده با احترام و خوبی با وی رفتار کرد چرا که اگر برخورد نادرستی صورت گیرد تبعات آن به خودش برخواهد گشت.

,

 

,

وی ضمن تبریک به محمد علی جلوه گر به عنوان دادستان نظامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: آقای جلوه گر فرزند همین دیار بوده و در سال‌های گذشته در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه