اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

واژگونی دو خودرو به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئنه در زنجان/ محورها و گردنه‌های استان زنجان مه آلود و لغزنده است

واژگونی دو خودرو به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئنه در زنجان/ محورها و گردنه‌های استان زنجان مه آلود و لغزنده است
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به لغزنده و مه آلود بودن محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: رانندگان در حین حرکت در جاده ها با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش پراکنده در اغلب محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد و احتمال بارش برف در برخی از محورهای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: همه محورهای به دلیل بارشها لغزنده بوده و از رانندگان انتظار داریم در حین تردد در محورها با سرعت مطمنئه را رعایت کنند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: در محورهای کوهستانی بارش برف داریم ولی نیاز به استفاده از زنجیر چرخ نیست ولی رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: در شرایط برف و یخبندان، رانندگی با سرعت مجاز، مناسب نیست؛ بلکه باید با سرعتی رانندگی کنیم که آماده مقابله و واکنش نسبت به خطرهای احتمالی را داشته باشیم. این میزان ممکن است نصف سرعت مجاز یا یک چهارم آن باشد یا حتی در شرایط بحرانی به توقف کامل بینجامد.

,

مظفری گفت: در واقع همان سرعتی که در قوانین از آن با نام سرعت مطمئنه یاد می کنند، این نکته خیلی مهم است و سلامت سفر را تضمین می کند. در شرایط جوی نامساعد به هیچ عنوان با سرعت مجاز رانندگی نکنید، بلکه با سرعت مطمئنه برانید.

,

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: رانندگان در شرایط بارش نزولات آسمانی باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند تا از حوادث به دور باشند و به توصیه‌های پلیس عمل کنند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: توصیه ما به رانندگان همراه داشتن وسایل گرایشی داشته باشند و قبل از مسافرت حتما مسائل فنی خودرو را بررسی کنند تا از سالم بودن خودرو اطمینان داشته باشند.

,

وی با اشاره به به مه آلود بودن محور دندی و محور طارم بیان کرد: در این محورها به دلیل وجود مه کاهش دید وجود دارد و رانندگان در این محورها سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

,

مظفری از وقوع دو حادثه جرحی در محورهای استان زنجان عنوان کرد: یکی از این حادثه در محور دندی واژگونی یک دستگاه تریلی بود که خوشبختانه راننده این خودرو فقط مجروح شده بود که به بیمارستان انتقال یافت.

,

وی بیان کرد: دومین حادثه نیز در محور ابهر- تاکستان بود واژگونی یک دستگاه خودرو بود که در این حادثه نیز یک نفر مجروح شده بود.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: هر دو حادثه به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئنه و کنترل خودرو رخ داده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه