اخبار داغ

دادستان اردبیل:

مبادی خطر برای نوجوانان و دانش آموزان شناسایی شود

مبادی خطر برای نوجوانان و دانش آموزان شناسایی شود
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تاکید کرد: شناسایی مبادی خطر برای نوجوانان و دانش آموزان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،علی نواداد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: تمامی حوزه های فرهنگی و اجتماعی موظف به اجرای دوره های آموزشی برای اطلاع رسانی به جوانان در خصوص عوارض مواد مخدر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی دستگاه های انتظامی و امنیتی را به مقابله جدی با عرضه مواد مخدر خصوصا در بین جوانان و نوجوانان فراخواند و خواستار اجرای برنامه های پیشگیری اولیه و فرهنگی در خصوص عوارض مواد مخدر در جامعه شد.

,

نواداد همچنین با اشاره به آسیب های اعتیاد که دامنگیر نوجوانان می شود ، گفت: آموزش و پرورش و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی باید زمینه های خطر در حاشیه مدارس را شناسایی و نسبت به مراقبت از نوجوانان همت گمارند.

,

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر شناسایی مبادی خطر برای نوجوانان و دانش آموزان خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان و مدیران مدارس شد.

,

ناصر عتباتی افزود: ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه است که باید در این خصوص آموزش های لازم به خانواده ها و اولیای مدرسه و دانش آموزان ارائه شود.

,

در این جلسه معاون تربیت بدنی و فرهنگی آموزش وپرورش و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  ، دوره های برگزار شده برای جامعه هدف خود را تشریح کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه