اخبار داغ

استاندار اردبیل :

افزایش ۲.۵ برابری سرمایه گذاری در اردبیل

افزایش ۲.۵ برابری سرمایه گذاری در اردبیل
استاندار اردبیل گفت: امسال میزان سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز  به مناسبت هفته وقف در دیدار با مدیرکل و کارکنان اوقاف و امورخیریه استان اردبیل اظهار داشت: نیازهای جامعه توسط عوامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان احصا شود و واقفان عاقبت اندیش نیز در راستای نیازهای جامعه نیت خود را پیاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه وقف و مسایل فرهنگی در جامعه باعث تداوم مهر عطوفت می شود افزود: واقفان خیر اندیش پیوسته به فکر همنوعان خود بوده و قادر به مدیریت اموال خود در دنیای دیگر می شوند.

,

بهنام جو اوقاف و امور خیریه را یکی از نهادهای مورد اعتماد مردم و حکومت بر شمرد و اظهار کرد:۱۷۰مورد وقف در ۴ سال گذشته برای استان اردبیل آمار مطلوبی است و این مساله اعتماد و وثوق مردم به اداره اوقاف است.

,

استاندار اردبیل افزود: نیازهای جامعه در زمینه بهداشت، اشتغال، تولید و صنعت قابل لمس است و واقفان آینده نگر برای برون رفت از وضعیت حاکم جامعه می توانند در این حوزه ها سرمایه گذاری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امام زاده ها در استان اردبیل می توانند به قطب های فرهنگی تبدیل شوند افزود: بنا به منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن کریم و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید تلاش گسترده صورت گیرد.

,

استاندار اردبیل از مدیرکل اوقاف و امور خیریه خواست با فرمانداری شهرستان ها در رابطه با جذب و معرفی سرمایه گذار ارتباط نزدیکی داشته باشند.

,

اکبر بهنام جو افزود:برای دارایی و منابع موجود املاک تحت نظارت اوقاف و امور خیریه باید برنامه مدون تهیه و به سرمایه گذاران معرفی شود.

,

وی میزان سرمایه گذاری در استان اردبیل را نسبت به سال گذشته ۲/۵ برابر اعلام و اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان اردبیل باید لیست منابع موجود را همراه با برنامه لازم در اختیار تیم اقتصادی استانداری قرار دهد تا نسبت به جذب سرمایه گذار دارای اهلیت اقدام شود.

,

در ادامه جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نیز عملکرد چهار ساله این اداره کل و برخی از مشکلات  و موانع موجود را تشریح کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه