اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس:

علی ترکاشوند توسط دادسرای نظامی تهران احضار شد/ بررسی پرونده مراوده مالی یک شخص با شهردار سابق کرج

علی ترکاشوند توسط دادسرای نظامی تهران احضار شد/ بررسی پرونده مراوده مالی یک شخص با شهردار سابق کرج
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: علی ترکاشوند در رابطه با یک پرونده " فردی که قبلا با وی مراوده داشته است" توسط دادسرای نظامی تهران احضار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تیتریک درباره زمزمه های دستگیری شهردار سابق کرج، گفت: علی ترکاشوند در رابطه با یک پرونده " فردی که قبلا با وی مراوده داشته است" توسط دادسرای نظامی تهران احضار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند افزود: شخص مذکور راجع به موضوعات دیگری دستگیر شده و اعلام کرده است که یک رقمی از علی ترکاشوند برای خرید منزل و ... دریافت کرده است.

,

وی اظهار داشت: بر اساس اظهارات فرد دستگیر شده، شهردار سابق کرج احضار شده و موضوع در دست بررسی و تحقیق است.

,

کولیوند تصریح کرد: موضوع احضار ترکاشوند به مسائل ارزی ارتباطی ندارد و طرح موضوعاتی چون نوسان دلار و ... از پایه غلط است.

,

وی گفت: مباحث مالی مطرح شده در پرونده مذکور به شهرداری کرج مرتبط نیست، طی 8 روز اخیر امور تحقیاتی این موضوع در حال انجام بوده و احتمالا طی روزهای آینده با تعیین تکلیف، پرونده به دادگاه ارجاع داده می شود.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: بر اساس اعلام شهردار سابق کرج، وی نسبت به مسائل مطرح شده اسناد و مدارکی دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه