اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

استان اردبیل به قطب آموزشی بیماری دیابت تبدیل شود

استان اردبیل به قطب آموزشی بیماری دیابت تبدیل شود
امام جمعه اردبیل گفت:خیرین پیش قراولان عرصه فرهنگی هستند که خود را وقف کارهای خیر کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی خانه دیابت نور در اردبیل اظهار داشت: خیرین در هر منطقه و شهر نعمت بزرگی هستند که افراد بی بضاعت و فقرا به آنها پناه می‌برند و از وجه امتیاز هر منطقه وجود خیرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه موسسات خیریه برای هر استانی هویت می‌بخشد و خیرین نیز سند افتخار استان هستند، افزود: در استان اردبیل نیز خیرین بزرگی از گذشته و در زمان حال وجود دارند که همواره دستگیر محرومان و پیشرو در کارهای خیر بوده‌اند.

,

وی وجود خانه دیابت در استان اردبیل را یکی از برکات وجود خیرین در استان دانست و بیان کرد: خانه دیابت که زمین آن وقف شده و تمامی هزینه‌های آن توسط خیرین انجام شده نمونه‌ای از برکات وجود خیرین بزرگوار در استان است.

,

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خیرین پیش قراولان عرصه فرهنگی هستند که خود را وقف کارهای خیر کرده‌اند.

,

وی عدم تحرک و زندگی ماشینی را زمینه‌ساز بسیاری از امراض دانست و گفت: از  مسئولان انتظار می‌رود زمینه  تحرک را در جامعه ایجاد کنند و در این حوزه اقدامات فرهنگی شایسته‌ای انجام شود.

,

امام جمعه اردبیل آموزش وپیشگیری را راهکار مناسب و کارگشا برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم با تلاش پزشکان دلسوز استان اردبیل قطب آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله بیماری دیابت در استان شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه