اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

وحدت بین مذاهب در استان اردبیل به عنوان اسوه تبدیل شده است

وحدت بین مذاهب در استان اردبیل به عنوان اسوه تبدیل شده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: وحدت بین مذاهب در استان اردبیل به عنوان اسوه تبدیل شده است چرا که سالیان سال با عنایات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل موضوع وحدت پیشرو است و ادامه خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، در آستانه هفته مبارکه وحدت جمعی  عصر امروز از علمای شیعه و سنی و مسئولان شهرستان های نمین خلخال با نماینده ولی فقیه آیت الله عاملی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان های خلخال پرداخت و اظهار داشت: موضوعات مهمی که امسال در نظر گرفته شده است موضوعات انقلاب اسلامی و وحدت اسلامی است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران وحدت اسلامی یکی از موضوعات مهم و ثمرات و دستاوردهاست.

,

وی افزود: وحدت بین مذاهب در استان اردبیل به عنوان اسوه تبدیل شده است چرا که سالیان سال با عنایات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل موضوع وحدت پیشرو است و ادامه خواهد یافت.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امسال برنامه‌های متنوع و متفاوتی متفاوتی در طول هفته وحدت اجرای خواهد شد که از جمله برنامه‌های جریان ساز و تمرینی در بین اقشار مختلف که از تاثیرگذاری بسیاری برخوردار است اجرا خواهد شد.

,

ستوده اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های کودک 6 برنامه مدون و مشخص آماده شده است از جمله دیدار با خانواده شهدا خانواده معظم شهدای اهل سنت که یکی از موضوعات مهم است و در ایام وحدت به تعداد حداکثری برگزار خواهد شد و برنامه‌های فرهنگی که در این ایام شاهد خواهیم بود مسابقات قرآنی فرهنگی ورزشی همچون پیاده‌روی و بحث های جریان سازی است.

,

وی با اشاره به اهمیت موضوع هفته وحدت در استان اردبیل اظهار کرد: طبق هماهنگی هایی که با صدا و سیمای مرکز استان اردبیل انجام شده امسال برنامه‌های هفته وحدت به صورت تولیدی اطلاع‌رسانی و پوششی و مستند از منطقه عنبران و هفت سین با موضوعات مختلف از طریق صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

,

ستوده افزود: دوازدهم ربیع الاول ماه همزمان با 29 آبان ساعت هشت شب مراسمی در مسجد شیخ محمد قریشی هشجین این و برنامه‌های مختلفی در روستای عنبران و مسجد جامع هشجین برگزار می‌شود که در شهر هشجین از کارشناسان برتر کشور فلک و ادیان و فرقه‌های نوظهور در کشور استفاده خواهیم کرد.

,

در این دیدار امام جمعه اهل سنت هشجین اظهار کرد: هفته وحدت یکی از شاهکارهای امام خمینی است که در دلهای ما ریشه کرده است و امروز که چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد قدمی برای وحدت و همدلی باید برداریم.

,

حجت‌الاسلام شیخ حکمت الله رمضانی افزود: وحدت ما در دنیا اثر گذار است و در تاریخ ما زنده خواهد بود و قطع نسل های آتی به خوبی از آن یاد خواهند کرد.

,

وی گفت: حماسه باشکوه انقلاب اسلامی ایران امروز در خارج از مرزها هم شکوفا شده است و این همان وحدت است که اجرایی گشته و وحدت در کلمه باید در بین مسئولان و مردم نتیجه شفافی را به ثمر برساند.

,

رمضانی به مشکلات بخش خورش رستم و شهر هشجین اشاره کرد و گفت: استعداد های شهر هشجین بسیار فراوان است و به دلیل نبود حامی و نبود زیرساخت‌ها جوانان تحصیلکرده و مستعد بیکار بسیار وجود دارد و بایستی اشتغال در ادارات بدون تبعیض انجام شود.

,

امام جمعه اهل سنت هشجین تصریح کرد: هشت این تبدیل به یک محیط پیر شده است و مسئولان بایستی با اقدامات مناسب باعث عدم مهاجرت مهاجرت جوانان شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه