اخبار داغ

استاندار اردبیل:

طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود

طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود
استاندار اردبیل گفت: طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات باید همکاری‌های لازم را برای تسهیل شرایط داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنامجو  بعد ازظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات باید همکاری‌های لازم را برای تسهیل شرایط داشته باشند تا بتوانیم با کم‌ترین بروکراسی‌های اداری این طرح‌ها را به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به این که سنگ‌اندازی در روند اشتغال‌زایی توسط هر دستگاه اجرایی و هر فرد سبب گرفتاری‌های مردم در امر اشتغال‌زایی می‌شود بیان کرد: این امر سبب می‌شود که نتوانیم طبق برنامه پیش برویم و برنامه‌های ایجاد اشتغال را طبق روال به جلو ببریم که به همین منظور انتظار می‌رود هر فردی به نوبه خود به وظایف مربوطه برای ایجاد اشتغال عمل کند.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: تسهیل ارائه خدمات به واحدهای تولیدی بیش از پیش نیازمند توجه همه‌جانبه است و باید در تسهیل این برنامه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی به ویژه تامین مطلوب زیرساخت‌ها و تجهیزات تلاش شود تا رغبت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی از بین نرود.

,

بهنامجو طرح اشتغال‌زایی برای امسال را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: نباید اقدامات و برنامه ما به گونه‌ای باشد که سبب افزایش مشکلات اشتغال شود و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های قابل توجه استان در بخش‌های مختلف زمینه توسعه و پیشرفت اقتصادی و اشتغال را فراهم کنند.

,

وی تصریح کرد: رصد و نظارت مستمر بر روند رفع مشکلات اشتغال نیز از برنامه‌های مهم اشتغال استان است که در این زمینه نیز باید طبق برنامه‌ریزی‌های مناسب و منسجم پیش رفت تا خروجی‌های مورد نظر را در تا پایان سال در استان شاهد باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه