اخبار داغ

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا اعلام کرد

اعزام 10 هزار دانش‌آموز مازندرانی به اردوهای راهیان نور

اعزام 10 هزار دانش‌آموز مازندرانی به اردوهای راهیان نور
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: 10 هزار دانش آموز استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ عسکر مجیدی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دور جدید اردوی راهیان نور دانش‌آموزی مازندران (دختران و پسران) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اولین کاروان دانش‌آموزی مازندران از شهرستان ساری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان و سایر نقاط استان از روزهای آینده راهی این مناطق می‌شوند و امسال در چند کاروان والدین در کنار دانش‌آموزان حضور دارند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران از پیش‌بینی حضور 10 هزار دانش‌آموز مازندرانی در اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان در اردوگاه اندیمشک و خرمشهر مستقر می‌شوند و امسال علاوه بر بازدید از مناطق از مجموعه پالایشگاه آبادان و یک شرکت داخلی تلفن همراه دیدن می‌کنند.

این مسؤول هدف از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی را انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و حماسه جنگ تحمیلی و بیعت مجدد با امام راحل، شهدا و رهبری عنوان کرد که هرساله باقوت در حال انجام است.

مجیدی با بیان اینکه امنیت و ایمنی اردوی راهیان نور دانش‌آموزان بسیار حایز اهمیت است به همین دلیل آموزش مربیان و همراهان در اردو و کیفیت خودروها نیز مورد تاکید است، اظهار کرد: همراهان باید آموزش‌های اردویی را گذرانده باشند زیرا با توجه به طولانی بودن مسیر نیازمند مربیان مجرب و توانمند هستیم.

وی افزود: راهیان نور دانش‌آموزی تحکیم پیوند نسل دوران دفاع مقدس با نسل چهارم و جدید انقلاب اسلامی است که با همکاری سپاه و آموزش‌وپرورش باقوت در حال انجام و هدف از این اعزام‌ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی جنوب باهدف مقابله با جنگ نرم دشمن است.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران یادآور شد: نگاه و هدف از برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی آن است که دانش‌آموزان با یکی از مسیرهای رشد و تعالی و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

مجیدی گفت: در راستای آغاز مرحله جدید راهیان نور دانش‌آموزی مدارس مازندران آئین افتتاحیه‌ای امروز با حضور بیش از 200 دانش‌آموز مشتاق و علاقه‌مند به اعزام در اولین مرحله راهیان نور، مسؤولان استان و شهرستان در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه