اخبار داغ

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران:

رزمایش پدافند غیرعامل به صورت جدی در مازندران پیگیری شود

رزمایش پدافند غیرعامل به صورت جدی در مازندران پیگیری شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران با اعلام اینکه برگزاری رزمایش زمینه موفقیت ادارات و نهادها را در بحران به همراه دارد، گفت: رزمایش پدافند غیرعامل به صورت جدی در استان پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین منفردی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری ساری اظهار کرد: حوزه پدافند غیرعامل در مرکز استان مازندران باید ارتقاء پیدا کند.

وی با علام اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند در حوزه پدافند غیرعامل رابط داشته باشند، گفت: به صورت مرتب باید جلسات برگزار شده و رزمایش و مانورها مداوم باید در برنامه کاری قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با اشاره به سیل غرب استان، افزود: در این حوزه دستگاه‌هایی موفق بودند که مانورهای متعدد برگزار کردند.

ابوذر علیزاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مرکز استان مازندران نیز از بهره‌برداری دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان ساری خبر داد.

رئیس اداره اوقاف ساری نیز با اعلام اینکه هزار و 200 سند اجاره تنظیم شده است، گفت: 600 میلیون تومان برای اطعام دهی عزاداری پرداخت کردیم.

سطانی با اعلام اینکه 160 میلیون تومان دستگاه در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از محل نیت واقفان خریداری شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت این موقفه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی(ره) خریداری می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه