اخبار داغ

فرماندار مرکز مازندران:

بی‌اعتنای و تبعیض را نمی‌پذیرم/ تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد

بی‌اعتنای و تبعیض را نمی‌پذیرم/ تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد
فرماندار مرکز مازندران با اعلام اینکه مردم کاستی‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: بی‌اعتنای و تبعیض زمینه نگرانی مردم را به وجود می آورد و بنده این موضوع را در شهرستان ساری نمی‌پذیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباسعلی رضایی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری ساری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: سرانه مطالعه در مرکز استان مازندران باید ارتقاء یابد.

وی با اعلام اینکه سرانه کتابخانه‌ها در ساری باید افزایش یابد، گفت: چهار کتابخانه تا پایان سال اضافه می‌شود و باید از ظرفیت ساختمان‌های بلااستفاده برای توسعه کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری مرکز علویان است، یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کتابخوانی استفاده می‌کنیم.

این مسؤول یادآور شد: فرهنگ وقف در جامعه باید نهادینه شود و همه جامعه به وقف نگاه اعتقادی پررنگ داشته باشند، این موضوع جزء شعائر دینی ما است.

رضایی خواستار تکریم ارباب رجوع در سطح شهرستان ساری شد و گفت: با توجه به رقم تخصیص اعتبارات عمرانی مدیران نسبت به توسعه فعالیت عمرانی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه مدیران همت کنند و پروژه‌ها را شروع کنند، ادامه داد: از تعدد پروژه‌ها جلوگیری شده و فاصله پروژه کاهش یافته تا مردم حلاوت و شیرینی افتتاحیه پروژه‌ها را بچشند.

فرماندار ساری در ادامه با اعلام اینکه مدیران حق ندارند نسبت به ارباب رجوع بی‌اعتنا باشند، افزود: مدیری حق ندارد در محل کارش حضور داشته باشد و در زمان مراجعه ارباب رجوع آنها را به روز سه‌شنبه ملاقات عمومی ارجاع دهند.

رضایی با اعلام اینکه مردم کاستی‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: بی‌اعتنای و تبعیض زمینه نگرانی مردم را به وجود می آورد و بنده این موضوع را در شهرستان ساری نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ،, بلاغ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه