اخبار داغ

فرماندار جویبار:

مدیران در احترام و خدمت به مردم اهتمام کنند

مدیران در احترام و خدمت به مردم اهتمام کنند
فرماندار شهرستان جویبار گفت: مدیران باید بازنگری در روش اداره تحت مدیریت خود داشته باشند و خود را با نظام همراه کنند و در جهت احترام و خدمت مردم اهتمام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید علی اسد پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار بابیان اینکه همه مدیران باید بعد از رضای خدای به دنبال خدمت به مردم باشند اظهار کرد: مردم ما هر کجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور آنان نیاز داشت در صحنه حاضر بودند؛ پس وظیفه ما مدیران نیز خدمت‌رسانی به ملت است.

وی افزود: از آنجایی که کشور ما رو به پیشرفت است و در شرایط اقتصادی مطلوبی به سر نمی‌بریم، اما نباید کارها را زمین بگذاریم بلکه باید با کار مضاعف و جهادی عمل کنیم.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه بی‌نظمی در ادارات جویبار یکی از مشکلات این شهرستان است گفت: مدیران باید بازنگری در روش اداره تحت مدیریت خود داشته باشند و خود را با نظام همراه کنند و در جهت احترام و خدمت مردم اهتمام کنند.

نیازمند ثبت موقوفاتی برای تأمین جهزیه، تجهیز مراکز درمانی و مدارس هستیم
حجت‌الاسلام رضا یوسفی ززولی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار به مناسبت هفته وقف در این جلسه اعلام کرد: در 8 ماهه نخست امسال 9 موقوفه جدید با ارزش 2 میلیارد تومان در شهرستان جویبار به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه سنت حسنه وقف، سنت خدمت‌رسانی مستمر به مردم است اظهار کرد: وقف منشاء بسیاری از خدمات علمی، فرهنگی، هنری، رفاهی و بهداشتی در سطح کشور است و یکی از بیشترین مصارف وقف در سال‌های اخیر در رابطه با مساجد، حسینیه‌ها و عزاداری‌ها بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جویبار یکی از کارکردهای وقف را فقرزدایی از جامعه است گفت: ترویج فرهنگ وقف یکی از فاکتورهای اصلی انهدام ثروت و فقرزدایی در جامعه است.

یوسفی با اشاره به اینکه سالانه 2 هزار 500 وقف جدید در کشور ثبت می‌شود بیان کرد: این نشان از دغدغه‌مندی مردم برای نسل آینده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان جویبار نیازمند ثبت موقوفات برای تأمین جهزیه برای نیازمندان، تجهیز مراکز درمانی و مدارس هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جویبار با بیان اینکه تا پایان سال پنج امامزاده و سقاتالار مرمت می‌شوند گفت: 32 امامزاده و اماکن مذهبی در شهرستان جویبار به ثبت رسیدند که از این تعداد 28 امامزاده و 4 سقاتالار هستند که پنج امامزاده و سقاتالار تا پایان سال مرمت می‌شوند.

فلسفه وجودی بسیج پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به‌ویژه در شرایط حساس و خطیر

عسکری فضلی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بسیج مستضعفین محصول ژرف‌نگری و محاسبات دقیق معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) از حوادث آینده انقلاب و رویدادهای فراروی کشور بود.

وی افزود: فلسفه وجودی بسیج مستضعفین پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به‌ویژه در شرایط حساس و خطیری که کشور در مرکز بحران، تهدید و چالش‌های بزرگ قرار می‌گیرد است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار شعار محوری هفته بسیج را بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت اعلام و بیان کرد: کل مأموریت‌های بسیج در این چهار کلمه نهفته است یعنی ایستادگی در برابر استکبار، پیشرفت در عرصه‌های مختلف، وحدت همه اقشار و افکار و خدمت به آحاد مردم است.

فضلی گفت: هدف از اجرای برنامه‌ها در این هفته بازنمایی تصور امیدبخش و وحدت آفرین و خدمت‌رسان از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های 40 ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
, نیازمند ثبت موقوفاتی برای تأمین جهزیه، تجهیز مراکز درمانی و مدارس هستیم, نیازمند ثبت موقوفاتی برای تأمین جهزیه، تجهیز مراکز درمانی و مدارس هستیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فلسفه وجودی بسیج پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به‌ویژه در شرایط حساس و خطیر, فلسفه وجودی بسیج پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به‌ویژه در شرایط حساس و خطیر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه