اخبار داغ

روستاییان گچساران از مشکلات خود می‌گویند؛

رنج روستاییان از بی توجهی مسئولین گچساران/ روزهای بارانی و رنج تمام نشدنی مردم باباکلان+(تصاویروفیلم)

رنج روستاییان از بی توجهی مسئولین گچساران/ روزهای بارانی و رنج تمام نشدنی مردم باباکلان+(تصاویروفیلم)
روستاییان گچساران می گوید:این روزها باز هم بی توجهی مسئولان مدعی خدمت صادقانه به مردم را نظاره گر هستیم،به هرحال حداقل کمکی که می توانید بکنید این است که تلاش کنید تا سهم مان از بارش باران لذت باشد نه وحشت و اضطراب .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،با شروع بارش های پاییزی درگچساران برخی جاده های روستایی به علت نداشتن زیر ساخت های مناسب مشکلات فراوانی را برای عبور و مرور اهالی بوجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب, .,

پس از بارش های امید بخش اخیر در شهرستان گچساران وضعیت ارتباطی محور گچساران -چمشیر-باباکلان که پیش از این دربرخی نقاط بصورت خاکی بوده ، در اثر بارندگی های اخیر چهره ناخوشایندی به خود گرفته و بعضا مشکلات زیادی را برای عبور و مرور عشایر و اهالی دهستان بی بی حکیمه بوجود آورده است.

,

, , ,

جاده ای که علی رغم تلاش هایی مسئولان گچساران درهفته گذشته برای بهسازی این جاده (تنگه دربه)همچنان با کوچکترین بارندگی تبدیل به شخم زار و باتلاق می شوند و تردد را برای اهالی دهستان بی بی حکیمه و روستاهای باباکلان،بن پیر، بی بی جکیمه و عشایر این منطقه مشکل کرده است.

,

هرچند شادی نزول نعمت های الهی در بین اهالی خون گرم دهستان بی بی حکیمه در بی تدبیری مسئولین محترم تبدیل به مشکلات ترددی بسیاری شده ،و زیر ساخت های نامناسب از یک سو و موکول کردن طرح های عمرانی از سوی دیگر در این منطقه از گچساران مشکلات را دو چندان کرده است.

,

, ,

یکی از اهالی این منطقه می گوید:تردد از "تنگ دربه" برای خودروها بسیار سخت و بعضا غیرممکن است وحدود یکسال است که مشکلات این جاده به قوت خودش باقی است و هنگام بارندگی مسدود می شود.

,

 دیگری می افزاید:عشایر زیادی در این منطقه زندگی می کنند که با وجود مسدود بودن این مسیرمشکلات بسیاری هم نصیبشان شده و درثانی خیلی از روستاییان نمی توانند به موقع سرکار بروند و همچنین وضعیت تحصیل فرزندانمان هم به جهت تحصیل در شهر؛ از تحصیل جامانده اند.

,

, , ,

یکی دیگر از اهالی باباکلان تصریح می کند:متاسفانه مسیری که یک ساعته تا شهر گچساران طی می کردیم الان باید نزدیک به سه ساعت از مسیر زیدون سردشت و یا جاده میشان عبورکنیم تا به شهر برسیم اگر خدایی نکرده مشکلی برای یک خانم باردار و یا یک بیمار قلبی بوجود بیاد نمی دانیم دیگر چه خاکی باید برسرمان بریزم؟!.

, .,

دیگری می گوید:این روزها باز هم بی توجهی مسئولان مدعی خدمت صادقانه به مردم را نظاره گر هستیم،به هرحال حداقل کمکی کنید تا سهم مان از بارش باران لذت باشد نه وحشت و دلهره .

,

, , ,

خلاصه اینکه باید گفت مسئولین شهرستان گچساران باید برای مدیریت بحران در مواقع شدیدتر آماده تر باشند تا انشاءالله هرگز شاهد برخی حوادث ناگوار در مناطق عشایری و روستایی این شهرستان نباشیم .

, .,

گفتنی است درپی بارش باران در روزهای  گذشته محور گچساران-چمشیر-باباکلان علی‌رغم تمام اقدامات برای بازگشایی مسیر، این انسداد همچنان ادامه دارد.

,

طبق اطلاعات رسیده براثر بارش باران و طغیان رودخانه ها تمامی مسیرهای منتهی به باباکلان،پن پیر و روستای بی بی حکیمه(بجز محور بهبهان) مسدود هستند و آب،برق،تلفن و گاز روستای بی بی حکیمه نیز قطع شده است.

,
 
,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه