اخبار داغ

باران و سیل برخی مناطق استان بوشهر را فرا گرفت

باران و سیل برخی مناطق استان بوشهر را فرا گرفت
باران و راه افتادن سیل در برخی از مناطق استان بوشهر باعث قطعی برق، آبگرفتکی و اختلال در شبکه های ارتباطی تلفن ثابت و همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس فعالیت این سامانه بارشی که از شمال این استان آغاز شده همچنان در مرکز و مناطق ساحلی استان ادامه دارد و بیشترین میزان این بارندگی ها در شهرهای دیلم، بوشهر، گناوه و خارگ بوده که باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر، افتادن درختان و اخلال در تردد وسایل نقلیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 تاکنون گزارشی از جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه ها و بسته شدن راه ارتباطی در استان بوشهر دریافت نشده است و همه راه های ارتباطی استان بوشهر همچنان باز و تردد در آنها جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

,

این سامانه بارشی از روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان شد و اوج بارندگی آن پنجشنبه شب تا ظهر جمعه است و از آخر وقت امروز از فضای استان بوشهر خارج می شود.

,

 با توجه به نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان از روز شنبه هفته آینده همزمان با خروج سامانه بارشی یک توده هوای پرفشار و نسبتا سرد بر جو استان حاکم می شود. و در پی ورود این توده هوا انتظار می‌رود به تدریج  وزش جریانات نسبتا شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس آغاز و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با شدت بیشتری ادامه یابد.

,

بر این اساس از عصر روز شنبه تا عصر روز دوشنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس کاملا مواج و متلاطم و شرایط برای ترددهای دریایی نامساعد است.

,

انتظار می رود دمای هوا طی این مدت به طور محسوسی کاهش یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه