اخبار داغ

با بارش های پاییزی

ازقطعی راه های ارتباطی۳۰روستا درکوهرنگ تا جایگزین دومحور برای تردد رانندگان

ازقطعی راه های ارتباطی۳۰روستا درکوهرنگ تا جایگزین دومحور برای تردد رانندگان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مسیرهای شهرکرد - درود - دزفول- اهواز و شهرکرد- یاسوج- گچساران- بهبهان- رامهرمز- اهواز به‌عنوان مسیر جایگزین برای رانندگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز با اشاره به ریزش تونل کارون ۴ در پی بارندگی‌های اخیرو، گفت: نیروهای امدادی و راهداری از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد در محل حادثه حضور دارند و در حال ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رانندگان تا بازگشایی و ایمن‌سازی تونل می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، افزود: مسیرهای شهرکرد - درود - دزفول- اهواز و شهرکرد- یاسوج- گچساران- بهبهان- رامهرمز- اهواز به‌عنوان مسیر جایگزین برای رانندگان است.

وی اضافه کرد: در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است و اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی به‌صورت ۲۴ ساعته حضور دارند.

ریزش سنگ تونل سد کارون ۴ را مسدود کرد

سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز افزود: از ساعت ۲.۵ بامداد امروز (جمعه) تونل کارون ۴ به علت بارش شدید باران و ریزش سنگ مسدود شده است.

وی گفت: هم اکنون به دلیل سقوط سنگ، بخشی از ورودی تونل آسیب دیده و سازه بیرون نمایان شده و سیلاب نیز وارد تونل شده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به ادامه داشتن بارندگی تا ظهر امروز در این منطقه افزود: بازگشایی تونل از بعد از ظهر آغاز خواهد شد.

راه ارتباطی ۳۰ روستا در کوهرنگ قطع شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به تداوم بارش برف در این شهرستان تا روز جمعه، از مسدود شدن راه راتباطی ۳۰ روستا خبر داد.


مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: هم اینک راه ارتباطی ۱۵ دهستان و تعدادی از روستاهای بخش بازفت شهرستان مسدود شده است و نیروهای امدادی و راهداری در حال آماده باش برای بازگشایی این محورها هستند.

وی همچنین از مسدود شدن گردنه عسل کشان شهرستان خبر داد و گفت: این در حالیست که تردد در گردنه های چری، شاهمنصوری و تاراز شهرستان برقرار است.

زمانپور تصریح کرد: با این وجود کولاک شدید برف و مه در محورهای مواصلاتی شهرستان شکل گرفته و رانندگان و مسافران باید با رعایت کامل نکات ایمنی و با احتیاط رانندگی کنند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ارتفاع برف در شهر چلگرد را ۲۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: بارش ۲ روزه برف در شهرستان ارتفاع برف را در گردنه ها به ۵۰ سانتی متر افزایش داده است.
زمانپور خاطرنشان کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ میلیمتر بارش باران در شهرستان گزارش شده این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تنها ۳.۲ میلیمتر بارش رخ داده بود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
, ریزش سنگ تونل سد کارون ۴ را مسدود کرد, ریزش سنگ تونل سد کارون ۴ را مسدود کرد,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, راه ارتباطی ۳۰ روستا در کوهرنگ قطع شد, راه ارتباطی ۳۰ روستا در کوهرنگ قطع شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه