اخبار داغ

ائمه جماعت در چهارمحال وبختیاری؛

عبرده کشی علیه ایران بی فایده است/ کنترل بازار با جدیت انجام شود

عبرده کشی علیه ایران بی فایده است/ کنترل بازار با جدیت انجام شود
ائمه جماعت در چهارمحال وبختیاری گفتند: دشمنان اسلام همیشه در هر موقعیت تلاش کردند برای جلوگیری از توسعه ایران سنگ اندازی کنند اما ملت ایران در برابر این توطئه دشمن ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام  نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سنگ اندازی دشمن در برابر ملت ایران و ایستادگی مردم تاکید کرد: این سنگ اندازی دشمن از سر ناتوانی و ناچاری آنان است، اما ملت ایران در برابر این توطئه دشمن ایستاده اند.

نکونام با بیان اینکه عربده کشی دشمنان ایران نشان می دهد که دشمن از ملت ایران در هراس است، گفت: دشمنان اسلام همیشه در هر موقعیت تلاش کردند برای جلوگیری از توسعه ایران سنگ اندازی کنند.

امام جمعه شهرکردبه حضور پرشور مردم ر 13 آبان اشاره و گفت: آمریکا برای ملت ایران، تاریخ تحریم تعیین کرد اما ملت ایران بارها در برابر تحریم های استکبار جهانی ایستاده اند و این بار نیز دشمن به هدف شوم خود نخواهد رسید.

وی به جنگ افزوری اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این همه عربده کشی ها و فریادها و بالیدن به گنبد آهنین و تسلیحات خود، در برابر جوانان غزه شکست خورده است و نشان دهنده قدرت مردم فلسطین در برابر رژیم اشتغالگر اسرائیل است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: پذیرش آتش بس از سوی رژیم اشتغالگر قدس که مردم بی دفاع غزه را هدف قرار داده بود، و استفعای برخی از مقامات این رژیم جعلی، نشان داد که اسرائیل به پایان کار خود رسیده است و یک طبل تو خالی بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ثبات اقتصادی را یکی از نیازهای امروز کشور عنوان کرد و گفت: مسوولان باید با تدبیر و دوراندیشی نسبت به رفع مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه نابسامانی در بازار نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید با یک مدیریت از افزایش قیمت ها جلوگیری کرد و مسوولان به دنبال ثبات قیمت ها باشند.

خطیب جمعه شهرکرد، وحدت را نیاز اصلی امروز جهان اسلام دانست و گفت: مساله وحدت را باید به صورت جدی در نظر گرفت چرا که اختلاف افکنی از مهمترین شیوههای دشمنان علیه اسلام است.

نکونام اظهار داشت: وحدت مهمترین راهکار در برابر افراط و تفریط است و کسانی که به دنبال شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هستند باعث تفرقه در جهان اسلام می شوند و آب به آسیاب دشمنان اسلام می ریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

امام‌جمعه فارسان:بنی‌صدرهایی در کمینِ نیروهاى پای‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتی دریغ نمى‏ ورزند

, امام‌جمعه فارسان:بنی‌صدرهایی در کمینِ نیروهاى پای‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتی دریغ نمى‏ ورزند,

 

,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: یک موضوع حاشیه ‏اى و کمتر گفته‌شده در مورد عملیات آزادسازى سوسنگرد وجود دارد و آن نقش نفوذى‏ ها و خائنین در بدنه‏ هاى اجرایى و تأثیرگذارى در لحظه‏ هاى حساس نبرد جنگ نظامى است. عملیات سوسنگرد قرار بود با مشارکت پاسداران و تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهى خوزستان و نیروهاى ستاد جنگ‏هاى نامنظم انجام شود.

وی افزود: کلیه‏ى هماهنگى ‏ها براى انجام عملیات و نجات مدافعان توسط حضرت آیت‏الله خامنه ‏اى - شهید چمران انجام‌گرفته بود و قرار بود فردا صبح نیروى اصلى عملیات که همان تیپ ۲ زرهى ۹۲ بود حمله خود را به سوسنگرد آغاز کنند که حدود ساعت ۱۲ شب فرمانده لشکر ۹۲ زرهى در تماس تلفنى با حضرت آیت ‏الله خامنه ‏اى اظهار داشت که این تیپ به دستور بنی‌صدر از شرکت در این عملیات خوددارى کند. با این دستور عملاً عملیات لغو شد و سوسنگرد نیز سقوط مى‏کرد و تمام مدافعان به شهادت مى‏رسیدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله حضرت آیت‏ الله خامنه ‏اى در تماس تلفنى این مسئله را با حضرت امام (ره) در میان مى ‏گذارند و امام هم مى‏ فرمایند تیپ باید شرکت کند و نیازى به اجازه بنی‌صدر نیست. حضرت آقا هم فوراً نامه ‏اى به فرماندهى لشکر ۲ زرهى مى‏ نویسند که تیپ باید در عملیات شرکت کند و هرکس از این دستور سرپیچى کند مسئول است.

در فاصله‏ ى جنگ نظامى دیروز تا جنگ اقتصادى امروز، بازیگران همان بازیگران هستند

امام‌جمعه فارسان به بازیگران جنگ‌ها اشاره داشت و گفت: می‌توان گفت از فاصله‏ ى جنگ نظامى دیروز تا جنگ اقتصادى امروز، صحنه‏ ى مبارزه هرچند دچار تغییراتى شده اما بازیگران همان بازیگران هستند. ملت انقلابى ایران از دیروز خود به‌مراتب قوى‏تر شده است و امروز هم همانند دیروز، توان و قدرت بازدارندگى دارد.

وی بیان داشت: امروز این توان در ابعاد مختلف نظامى، اقتصادى، سیاسى و... پیشرفت‏ ها ی  قابل کتمان نیست. دشمنان این ملت نیز هرچند از جنگ سخت و نظامى تا حدى عقب نشسته ‏اند اما در جنگ ‏هاى فرهنگى (ناتو و شبیخون فرهنگى)، سیاسى (براندازى و کودتاهاى رنگى) و اقتصادى (تحریم ‏ها و فشار اقتصادى) از هیچ کوششى دریغ نداشته است.

حجت‌الاسلام ملک پور به شباهت جنگ‌ها هم اشاره‌ای داشت و اظهار داشت: شباهت دیگر زمان جنگ با اکنون در وجود نفوذى‏ ها و افراد خائن است که در بزنگاه ‏ها منافع قدرت‏ هاى غربى را دنبال مى‏کنند.

افتضاح مدیریت در تخصیص ارز هشداردهنده‏ى برخى موارد است

وی افزود: افتضاح مدیریت در تخصیص ارز و مدیریت بازار سکه و ارز، ثبت سفارش‏هاى مشکوک و شبه خیانت و فسادهاى آشکار و به دنبال آن، ناراضی سازی‌های مکرر برخى مسؤولین نشان‏دهنده و یا حداقل هشداردهنده‏ ى برخى موارد است.

وی بیان داشت: اما على‏رغم این شباهت‏ ها یک نکته‏ ى تمایز وجود دارد که همان ورود نیروهاى انقلابى براى فتح سوسنگردهاى اقتصادى است. در دوره‏ ى کنونى سوسنگرد در جنگ اقتصادى معنادار است. فتح و بازپس‏گیرى این سوسنگرد به‌مراتب پرعظمت ‏تر از آن نبرد خواهد بود چراکه با گرفتن این حربه، توانایى آمریکا براى تحت‌فشار گذاشتن مردم ایران به ‏شدت کاهش خواهد یافت.

امام‌جمعه فارسان در پایان گفت: ازاین‏ رو نهادهاى مسئول که اکثرشان دوره‏ى جنگ را درک کرده ‏اند بایستى با بهاء دادن به جوانان مؤمن انقلابى عرصه را براى به شکست کشاندن سیاست‏ هاى اقتصادى آمریکا بازنمایند و از مشورت‏ هاى عاملان استکبار و نیروهاى نفوذى بر حذر باشند چراکه بنی‌صدرهای در کمینِ نیروهاى پای‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتی براى ضربه به کشور دریغ نمى ‏ورزند.

, .,
,
, .,
,
,
,
, در فاصله‏ ى جنگ نظامى دیروز تا جنگ اقتصادى امروز، بازیگران همان بازیگران هستند, در فاصله‏ ى جنگ نظامى دیروز تا جنگ اقتصادى امروز، بازیگران همان بازیگران هستند,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, افتضاح مدیریت در تخصیص ارز هشداردهنده‏ى برخى موارد است, افتضاح مدیریت در تخصیص ارز هشداردهنده‏ى برخى موارد است,
,
,
,
, .,
,
, .,

امام جمعه اردل: حماس، رژیم صهیونیستی را زمین گیرکرد

,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) به دست معتمد عباسی در هشتم ربیع الاول ۲۶۰ هجری قمری در توطئه ای علیه امام یازدهم شیعیان جهان، مسموم و به شهادت رسید.

حجت السلام بهرامی دوران امامت امام حسن عسگری (ع) را بسیار سخت و دشوار عنوان کرد و افزود: در آن دوران، جهالت، شبهات در دین اسلام و دامن زدن آن توسط دشمنان و نیز خفقان دوران حکومت عباسی مشکلاتی را برای حفظ ارزش های دین ایجاد کرده بود ولی امام در هر دوران و هر لحظه برای حفظ ارزش های اسلام کوشیدند.

وی با بیان اینکه برای داشتن زندگی مطلوب و الهی نیازمند آگاهی از زندگی ائمه اطهار (ع) هستیم، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم زندگی خود را به سوی مسیری درست هدایت کنیم، نیاز به الگویی ارزشمند داریم که این الگو بهتر از زندگی اولیای الهی نیست.

حماس، رژیم صهیونیستی را زمین گیرکرد

خطیب جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به حملات موشکی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل بمباران رژیم غاصب اسرائیل گفت: حملات موشکی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را مجبور کرد که تن به آتش بس دهد.

حجت السالام بهرامی افزود:البته باید مراقب بود چرا که رژیم جنایتکار صهیونیستی دنبال معامله قرن هستند ولی الان با اقدامات درست مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی ناچارشد آتش بس رابپزیرد ،امیدواریم باهوشیاری شاهد پیروزی های بعدی جبهه مقاومت باشیم.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت سرافراز ایران اسلامی افزود:امروز دشمنان وحدت اسلامی کسانی هستند که در عمل وگفتار نابودی دنیای اسلام راعمل می کنند که در راس آنها آمریکا ورژیم صهیونیستی اسرائیل هستند و بسیاری از مشکلات واختلافات امروز دنیای اسلام ناشی از دخالتها وتوطئه های آنها است.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: دشمنان دیگر وحدت اسلامی حاکمان وابسته وخودفروخته ی برخی از دولتهای اسلامی هستند که متاسفانه باثروت وامکانات مادی خودشان برادرکشی واختلاف افکنی بین مسلمانان را ترویج می کنند .

وی در ادامه ضمن تقدیر از برخورد قاطع دستگاه قضایی بامفسدان اقتصادی گفت:جای تقدیر دارد که دستگاه قضایی ورود کرده واگر زودتر وبه موقع اقدام می شد امروز شاهداین اتفاقات نبودیم.

حجت الاسلام بهرامی افزود:توقع مردم این است با دانه درشتها و افرادی که زمینه ساز این فساد بودند هر چه زودتر محاکمه شوند.

امام جمعه شهر اردل از تلاش فرماندار شهرستان اردل و علی کاظمی نماینده شهرستان اردل ،فارسان،کوهرنگ و کیار در پیگیر بودن مطالبات مردمی از جمله فاضلاب شهر اردل و جاده گورمیزه تقدیر کرد.

,
,
,
,
,
,
, حماس، رژیم صهیونیستی را زمین گیرکرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه