اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان بوشهر مطرح شد:

مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد

مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد
تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات بی‌آبی در دشتستان و تاکید بر تقویت وحدت اسلامی از نکات مهم مطرح‌شده در نماز جمعه بوشهر و دیر و برازجان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت و تبریک هفته وحدت به اهمیت و جایگاه اتحاد در جامعه پرداخت و اظهار داشت: تقویت وحدت در همه ابعاد سبب رشد و توسعه جامعه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به وجود اشترکات دینی در همه ادیان مختلف الهی گفت: ادیان الهی در جهان باید بر اشترکات دینی خود تاکید، تقویت و تکیه کنند و نگذارند حاکمیت طاغوت و ظلم در جوامع مستقر شود.

,

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه وجود اختلافات ریشه‌ای در همه ادیان و مذاهب وجود دارد تاکید کرد: برخی از روی غرض‌ورزی یا جاهلیت زمینه اختلاف در جامعه تقویت می‌کنند که باید بصیرت ‌افزایی در شناخت دشمن تقویت شود.

,

وی با اشاره به اینکه در اختلاف و سلایق باید اخلاق رعایت شود خاطر نشان کرد: دشمن برای ایجاد دسیسه راههای مختلف را مورد توجه قرار می‌دهد که از نقاط ضعف مسلمانان در ایجاد تفرقه و اختلاف سوء استفاده می‌کند.

,

حجت‌الاسلام دشتی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و با بیان اینکه در عمر 28 ساله این امام همام مظلومیت‌های فراوانی مشاهده می‌شود تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) که باید زمینه امامت مهدی موعود(عج) فراهم می‌کرد در طول حیات پربرکت خویش مورد ظلم و ستم‌های فراوان دشمنان قرار گرفت.

,

امام جمعه موقت بوشهر شهادت امام حسن(ع) را نقطه عطفی در تاریخ شیعه دانست و افزود: پس از شهادت امام حسن عسکری(ع)، امامت مهدی موعود(عج) آغاز شد و در این زمینه انتظار فرج(عج) وظیفه همه مسلمانان است.

,

خطیب نماز جمعه بوشهر انتظار فرج را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عج) دانست و تاکید کرد: در این راستا با توجه به اینکه امام زمان(عج) برای اقامه عدل و مبارزه با ظلم  و فساد  ظهور می‌کند مسلمانان باید زمینه مبارزه با ظلم و فساد در جامعه را فراهم کنند.

,

وی مبارزه با ظلم و فساد را از رسالت‌ها و وظایف مهم مسلمانان دانست و گفت: مبارزه با ظلم و فساد وظیفه همه است که مسئولان در این عرصه باید آنرا در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

,

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه امامان(ع) در راه مبارزه با ظلم و فساد شهید شدند افزود: امام حسن عسکری(ع) در سن 28 سالگی در این مسیر شهید شدند که مسلمانان باید این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.

,

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توجه به وحدت در لایه‌های مختلف اجتماع افزود: نفوذ دشمن برای ایجاد تفرقه در همه سطوح جامعه وجود دارد که باید افراد منافق و اختلاف برانگیز شناسایی شود و در مسیر آنان قدم گذاشته نشود.

,

وی، اربعین حسینی را نماد اتحاد بشریت در همه ادیان الهی دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی با حرکت‌ها و رفتارهای مذبوحانه مانندموریانه رخنه و نفوذ می‌‌کنند تا زمینه اختلاف و تفرقه را فراهم کنند.

,

خطیب نماز جمعه بوشهر تشیع انگلیسی یا شیعه لندنی را زنگ خطر برای شیعیان دانست و گفت: این گروه هیچ مرجع تقلید و ولایت قبول ندارند چراکه دست استعمار در آن نفوذ کرده و رواج آن بین جوانان از اهداف مهم دشمنان است که باید در این عرصه بسیار هوشیار باشیم.

,

حجت‌الاسلام دشتی با اشاره به اختلاف سیاسی و سلایق در جامعه افزود: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی متاسفانه به سبب اختلافات سیاسی تنش‌هایی در جامعه است که دشمن از این اختلافات سوء استفاده  و مشکلاتی  ایجاد می‌‌کند.

,

وی، با تاکید بر تحقق وحدت و انسجام در همه سطوح جامعه افزود: کسانیکه علاقه به نظام، ولایت و رهبر معظم انقلاب دارند باید از اختلافات درونی پرهیز و وحدت را تقویت کنند تا دشمن نتواند از آن بهره ببرد.

,

برخورد با مفسدان اقتصادی و مسئولان زمینه ساز فساد با جدیت دنبال شود

, برخورد با مفسدان اقتصادی و مسئولان زمینه ساز فساد با جدیت دنبال شود,

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: سیره ائمه و سفارش آنها به شیعیان این است که بخاطر رسیدن به برخی از خواسته ها نباید تن به ذلت و رابطه با دشمنان دهیم.

,

امام جمعه موقت شهرستان دیر با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد افزود: امروز هم در جنگ اقتصادی دشمن باید مراقب نفوذ دشمنان و خائنان و بنی صدر های زمان باشیم.

,

وی گفت: چرا در موقعیتی که دشمن علی رغم هیاهو و جنگ رسانه ای تحریم ها مجبور شد عقب نشینی کند عده ای در داخل با اظهاراتشان دشمن را امیدوار می کنند.

,

بحرانی با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان بیان کرد: مگر ما در کشور خودمان قانون کم داریم که بیاییم به گونه ای وانمود کنیم که آمریکایی ها برای مقابله با پولشویی برای ما تصمیم بگیرند.

,

وی با اعلام اینکه آمریکایی ها آرزوی تسلط بر ایران را به گور خواهند برد، یاد آور شد: آنها با کمال وقاحت می گویند ما با ملت ایران کاری نداریم  اما مگر تشدید تحریم غذایی و دارو همان فشار به مردم نیست.

,

خطیب جمعه دیر افزود: آمریکایی ها باید بدانند طبق تجارب گذشته هرچه بیشتر ملت ایران را تهدید و تحریم کنند تنها صدای واحدی که از مردم بلند می شود فریاد«مرگ بر آمریکا» است.

,

بحرانی با اشاره به هفته وحدت عنوان کرد: امروز بزرگترین ضربه به مسلمان از سوی آل سعود خائن وارد می شود که خودشان را وابسته به قدرت های استکباری کرده اند اما امت اسلام برای مقابله با مستکبران باید وحدت و انسجام خود را حفظ کند.

,

وی ابراز کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای  تبیین جایگاه بسیج در سطح جامعه و ترویج  و تقویت روحیه و تفکر بسیجی در بین مردم است.

,

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به اعدام  اخلال گران بازار سکه و ارز گفت: انتظار ما این است که علاوه بر ادامه روند برخورد جدی و قاطع  با مفسدان اقتصادی  در کنار آن با کسانی که با  کم کاری  و عدم نظارت دقیق خود زمینه این فساد را بوجود آوردند نیز برخورد شود.

,

وی با تسلیت درگذشت  عبدالله قانون خبرنگار پیشکسوت و عضو ستاد نمازجمعه دیر تصریح کرد: ایشان از جمله خبرنگاران متعهد، انقلابی و بسیجی بود که در زمینه انعکاس اخبار و مشکلات مردم بویژه اخبار مربوط به نمازجمعه تلاش وافری داشت.

,

بحرانی در  پایان درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و معاون وی در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

,

مسئولان از نزولات الهی برای رفع کم آبی تابستان آینده استفاده کنند

, مسئولان از نزولات الهی برای رفع کم آبی تابستان آینده استفاده کنند,

حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه برازجان با گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی بدنبال جنگ ۳۳روزه و ۲۲روزه   و اخیرا در جنگ دو روزه در مقابل جبهه مقاومت و شکست اخیر و پذیرش آتش بس نشانه اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مقاومت فلسطین است.

,

امام جمعه برازجان به ناکامی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و قدرت پوشالی اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب دوران بزن و در رو تمام شده است.

,

وی افزود: رژیم صهیونیستی با ذلت و خواری باید تاوان هرگونه حمله ای به جبهه مقاومت را بپردازد از جهتی هم دوران افول قدرت صهیونیست و آمریکا فرا رسیده است.

,

خطیب جمعه برازجان خوستار تدبیر و استفاده مسئولان از نزولات الهی  برای مقابله با کم آبی سال آینده شد و تصریح کرد: با اوجه به نزول باران رحمت الهی مدیران و مسئولان از هم اکنون که فرصت دارند نباید بگذارند کمبود آب برای تابستان سال آینده احساس شود و به فکر برنامه ریزی و چاره اندیشی باشند و شهرستان را از وابستگی به شهرستان دیگری چه به وسیله مهار نزولات آسمانی و‌ چه تامین دستگاه آبشیرین کن رهایی بخشند.

,

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه با تقدیر از اقدامات اخیر این قوه در مبارزه با مفسدان اقتصادی بیان داشت: مردم با مشاهده این برخوردهای انقلابی امیدشان افزایش می یابد در عین حال ضمن تقدیر باید گفت رسیدگی به پرونده های کلان مطالبه همیشگی مردم بوده و در بحث برخورد با مدیران فاسد در بازار ارز و سکه مردم همواره حامی مسئولان قوه قضاییه هستند.

,

خطیب نماز جمعه برازجان در پایان بیان داشت: انتظار این است که در مرحله بعد شاهد احکام قاطع در مقابله با کسانی باشیم که با مفسدان اقتصادی و مخلان بازار ارز و سکه همکاری نموده اند، امید است این اقدام قوه قضاییه درس عبرتی برای سایر مفسدان اقتصادی کشور باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه