اخبار داغ

سانحه خونین رانندگی در جاده شاهین دژ- تکاب

سانحه خونین رانندگی در جاده شاهین دژ- تکاب
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شاهیندژ از توابع آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با خودرو سواری پراید در این شهرستان، 6 نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «هیمن نباتی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه در نزدیکی روستای «محمودآباد» از توابع شاهین دژ اتفاق افتاد و امدادگران اورژانس پس از دریافت گزارش تصادف بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
وی ادامه داد: چهار نفر از سرنشینان پراید به علت شدت برخورد در دم فوت کردند و 2 نفر دیگر نیز در راه رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند. 
,
نباتی اضافه کرد: 2 تن از زخمی های این حادثه که جزو سرنشینان وانت نیسان بودند نیز در بیمارستان شهید راثی تحت مداوا هستند و یکی دیگر از مجروحان حادثه نیز بر اثر شدت جراحت به ارومیه اعزام شد. 
,
به گفته وی علت این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است. 
,
به گزارش ایرنا، این دومین حادثه منجر به فوت در این محور مواصلاتی در کمتر از 24 ساعت گذشته است. 
,
در حادثه مشابه دیگری نیز که امروز در کیلومتر یک محور شاهین دژ به تکاب به وقوع پیوست یک نفر کشته شده و یک نفر دیگر نیز مجروح شد. 
,
شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری تکاب واقع است؛ راه دسترسی این 2 شهرستان از محورهای مواصلاتی پرحادثه در جنوب این استان به شمار می رود و همه ساله شمار زیادی از سرنشینان خودروها در این مسیر جان خود را از دست می دهند یا مجروح می شوند. 
,
 
,
انتهای پیام/ د
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه