اخبار داغ

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: با شروع مرحله دوم طرح کاهش در پایتخت، از روز شنبه (26 آبان) خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدنواب حسینی‌ منش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جلسه شورای عالی ترافیک برای تصمیم گیری در خصوص آغاز مرحله دوم طرح کاهش( LEZ) برگزار و مقرر شد که این طرح از 26 آبان در تهران اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: طرح کاهش طبق قانون باید از اول آبان اجرا می شد که پلیس به دلیل مراجعه بی سابقه و صف های طولانی خودروها در مراکز معاینه فنی تهران خواستار به تعویق انداختن این طرح شد.
,
 
,
حسینی منش در ادامه به آمادگی کامل تمامی نهادهای ذیربط و فراهم شدن زیرساخت ها برای اجرای مرحله دوم طرح کاهش اشاره کرد و گفت: علاوه بر دوربین‌ها سطح شهر تهران، دوربین های ورودی و خروجی شهر نصب و بازرسی شده اند و آماده پلاک خوانی هستند.
,
 
,
پیشتر و در قالب اجرای مرحله نخست طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) که از مهر سال 1395 آغاز شده خودروهای فاقد معاینه فنی درصورت ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک روزانه 50 هزارتومان جریمه می شوند.
,
انتهای پیام/ د
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه