اخبار داغ

در استان چهارمحال و بختیاری؛

فعالیت جهاد دانشگاهی در ۳ حوزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی

فعالیت جهاد دانشگاهی در ۳ حوزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی
رئیس جدید جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از فعالیت جهاد دانشگاهی در 3 حوزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس رضایی در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی است و با نگاه راهبردی که مقام معظم رهبری به این نهاد دارند از آن به‌عنوان یکی از ستون‌های انقلاب یاد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: جهاد دانشگاهی در استان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت دارد و ما در این سه حوزه در استان برنامه‌های ویژه و بسیار خوبی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی بسیار خوبی در حوزه دانشگاه وهم برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت در سطح استان و شهرستان‌ها خواهیم داشت که در سطح شهرستان فارسان با توجه به نیاز جامعه و مردم دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدتی تدوین‌شده است.

وی اظهار داشت: دوره‌های تخصصی اشتغال محوری را در جهاد دانشگاهی تدوین کرده‌ایم، امیدواریم این دوره‌ها را برگزار کنیم و در این امر خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در 10 دپارتمان در حوزه پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و معماری که هرکدام زیرمجموعه‌هایی دارند که انشاالله بتوانیم این دوره‌ها را تدوین کنیم.

مدیر جدید جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت از مهم‌ترین اهداف جهاد دانشگاهی در این استان است؛ و جهاد دانشگاهی توانسته است گام‌های ارزشمندی در ارتقای آموزش، بخش پژوهش و توسعه فرهنگی در این استان بردارد.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی غیردولتی، عمومی و انقلاب است که در مسیر توسعه آموزش و ارتقای بخش علمی و فرهنگی کشور حرکت می‌کند.

/انتهای پیام
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه