اخبار داغ

قهر رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال از شایعه تا واقعیت

قهر رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال از شایعه تا واقعیت
روز بازی تیمهای پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، غیبت یک نفر از اعضای هیات فوتبال به چشم آمد تا شایعه قهر وی بیشتر قوت بگیرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، روز بازی تیمهای پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، غیبت یک نفر از اعضای هیات فوتبال به چشم آمد تا شایعه قهر وی بیشتر قوت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 گفته می شود پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال که معمولا همیشه در استادیوم حاضر است و حتی بازی های نونهالان شهر بوشهر را هم زیر نظر دارد تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود چند روزی است که در محل کار خود حاضر نمی شود.

,

, ,

در این باره حرف و حدیث ها بسیار است و این چهره فوتبالی تلفن همراه خود را خاموش کرده تا مشخص شود اختلافات داخلی رخ داده! عبدی پور حتی در وضعیت واتساپ تلفن همراه خودش متنی را قرار داده که می تواند همه ماجرا را به سمت و سویی ببرد که اتفاقات و یا به عبارتی اختلاف نظرهایی بوجود آمده است.

,

فعلا در این باره هیچ اظهار نظری صورت نگرفته و باید دید غیبت رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال به روز سوم خواهد کشید یا ماجرا به خیر و خوشی خاتمه خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه