اخبار داغ

گل ۳۰ متری احمدشاهی به استقلال رامشیر در بوشهر

گل ۳۰ متری احمدشاهی به استقلال رامشیر در بوشهر
هافبک این فصل پرسپولیس گناوه در بازی این تیم مقابل استقلال رامشیر لقب ستاره زمین را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، دیدار پرسپولیس که در بوشهر میزبان استقلال رامشیر بود با تک گل غلام احمد شاهی از سد حریف خود گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 غلام احمد شاهی هافبک این فصل پرسپولیس گناوه در بازی این تیم مقابل استقلال رامشیر لقب ستاره زمین را از آن خود کرد.

,
, ,
 
,
احمدشاهی در این بازی یک گل تماشایی از فاصله ۳۰ متری زد که شاید تا سالها در خاطر علاقه مندان به فوتبال باقی بماند.
,
 
,
در روزی که بازی به سمت گره خوردن رفته بود این خورموجی محجوب و دونده در خط میانی پرسپولیس گناوه با یک سوپر گل یخ بازی را آب کرد و همین سه امتیاز باعث شد تا نادر جعفری و تیمش همچنان در کورس مدعیان باقی بمانند.
,
 
,
احمد شاهی سالهاست در فوتبال استان بوشهر بازی می کند، دیده شدن در ایرانجوان خورموج استارت کار او بود تا اینکه به ایرانجوان بوشهر پیوست و در لیگ یک بازی های درخشانی انجام داد.سپس به شاهین شهرداری پیوست و آنجا هم نشان داد فوتبالش نوسان ندارد و یک هافبک تاثیرگذار است که در خدمت تیم بازی می کند .
,
 
,
حالا در پرسپولیس گناوه نقش یک لیدر را به خوبی ایفا می کند و بازی خوب در خط میانی، تیم پر طرفدار شهر گناوه را برای رسیدن به یک رویا صعود به لیگ یک یاری می دهد و حالا محبوب هواداران دو آتشه پرسپولیس است.
,
 
,
اینکه احمد شاهی با این فوتبال ناب و کاملا در خدمت تیم نمی تواند در تیم لیگ برتری استان پا به توپ شود یا به عبارتی به او نگاهی نمی شود، یک عیب است که این نجیب و خوش اخلاق خورموجی را نمی بینند یا نمی خواهند ببیند اما شماره ۱۶ این فصل پرسپولیس گناوه بدون سر و صدا کار خود را انجام می دهد و با فوتبال زندگی می کند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه