اخبار داغ

وضعیت آب گرفتگی بوشهر زیبنده مردم نیست

وضعیت آب گرفتگی بوشهر زیبنده مردم نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت آبگرفتگی بوشهر زیبنده مردم این شهر نیست و باید تلاش شود شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛  با بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر به‌ویژه مناطق مرکزی و شمالی استان، برخی از معابر و خیابان‌ها دچار آبگرفتگی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

استان بوشهر از استان‌های کم‌بارش کشور است و در سال‌های اخیر با کاهش قابل توجه بارندگی‌ها روبرو بوده است ولی در سال جاری شاهد بارش‌های نسبتا خوبی در سطح استان هستیم.

,

در چند مرحله‌ای که بارندگی در استان بوشهر شدت گرفته است، شاهد وقوع آبگرفتگی در معابر برخی از شهرها و روستاهای استان بوده‌ایم که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

,

مردم استان بوشهر از آب گرفتگی همیشگی معابر که در طول ماههای بارندگی به اختلال در رفت وآمدها منجر می شودبسیار گله مند هستندو تا الان  برای رفع این مشکل هیچ گونه تدبیری نشده است.

,

مجید خورشیدی عصر جمعه در بازدید از آبگرفتگی معابر در بوشهردر این ارتباط اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی‌های امروز شاهد وقوع آبگرفتگی در برخی از نقاط بوشهر بودیم که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

,

وی بر همکاری دستگاه‌های ذیربط در تخلیه آبگرفتگی در مناطق مختلف تاکید کرد و افزود: برای حل مشکل آبگرفتگی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، راهداری و حمل و نقل ، هلال احمر، مدیریت بحران و  دیگر دستگاه‌ها باید فعالانه خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند

,

خورشیدی با اشاره به اینکه شهروندان در خیابان‌ها و معابر مرکزی و برخی از محلات گرفتار آب گرفتگی بودند افزود: این وضع زیبنده بوشهر و مردمان خوب آن نیست و باید در ادامه تدابیر خوب و کارآمد گذشته، تدابیر فوری بیشتری بعمل آید.

,

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه هنگام بارش باران  مشکلات در شهرها نسبت به دیگر مناطق غیر شهری بیشتر است گفت: بارش باران  در مناطق درون شهری به شکل محسوستری نسبت به مناطق برون شهری مشکل ایجاد میکند که ضرورت دارد همه امکانات و تجهیزات به مدیریت شهری کمک کنند.

,

وی ادامه داد: از مدیریت بحران خواستم تا روز شنبه اقدامات دستگاه‌های مختلف در این زمینه را بررسی کرده و ضمن آسیب شناسی، ترتیبی اتخاذ کنند که در بارندگی‌های بعدی چنین صحنه‌هایی تکرار نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه