اخبار داغ

۹ کشته و زخمی در برخورد شاخ به شاخ وانت نیسان و پراید+تصاویر

۹ کشته و زخمی در برخورد شاخ به شاخ وانت نیسان و پراید+تصاویر
برخورد پراید با نیسان ۶ کشته و ۳ مصدوم در جاده شاهین دژ ـ تکاب برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سروان بابک رضانژاد رئیس پلیس راه شاهین دژ ـ تکاب درگفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: حوالی ظهر روز جمعه گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با نیسان باری سریعا در محل حادثه حاضر و به بررسی موضوع پرداخته شد که براساس شواهد، قراین و محل حادثه خواب آلودگی و تجاوز به چپ خودروی سواری پراید عامل اصلی این رخداد تشخیص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: نظر به اینکه خودروی پراید از مبداء زنجان به مقصد شاهین دژ طی طریق نموده و بدون استراحت این مسیر را پیموده، خستگی و خواب آلودگی بر راننده غالب و منجر به تجاوز به چپ این خودرو شده که متاسفانه بدلیل عدم استحکام کافی خودروی پراید در برخورد با نیسان ۴ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باخته و ۲ نفر دیگر از جمله یک نوزاد شش ماهه و یک خانم میانسال پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهند.

,

رضانژاد افزود: ۳ سرنشین نیسان نیز زخمی شده اند که جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

,

همچنین بر اساس گزارش هیمن نباتی مسئول فوریتهای پزشکی شاهین دژ، ۴ تن از سرنشینان پراید در دم فوت و دو نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

,

دو تن از زخمی های این حادثه که سرنشین نیسان بودند در بیمارستان شهید راثی تحت مداوا هستند و یک نفر دیگر اعزام شده است.

,

این حادثه در جاده شاهین دژ ـ تکاب نرسیده به روستای محمودآباد علیا(گراو) رخ داده است.

,

گفتنی است این دومین حادثه منجر به فوت طی دیروز و امروز است.طی هفته جاری یک نفر نیز بر اثر واژگونی خودرو در جاده شاهین دژ _بوکان جان خود را از دست داد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه