اخبار داغ

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی:

۴ بازیکن و مربی آذربایجان غربی به تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند

۴ بازیکن و مربی آذربایجان غربی به تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند
رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی گفت: مولایی، امانی و فرضایی به عنوان بازیکن و آقایی به عنوان کمک مربی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهین کهنمویی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دعوت سه بازیکن و یک مربی به تیم ملی هندبال ساحلی، اظهار داشت: پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی از آذربایجان غربی در لیست ۲۱ نفری تیم ملی هندبال ساحلی حضور دارند و احد آقایی نیز به عنوان کمک مربی در جمع کادر فنی تیم ملی حضور می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان این که امانی سابقات عضو تیم ملی بوده، خاطر نشان کرد: این اردو از هجدهم تا بیست و سوم آبان ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود برای آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا است.

,

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی با تشریح آخرین وضعیت هندبال آذربایجان غربی، افزود: از تیر ماه سال ۹۷ دوره جدید مدیریت هیئت هندبال استان آغاز شده و دران مدت هیئت هندبال فعالیتش را جدی‌تر از گذشته شروع کرده است.

,

وی، یادآور شد: در مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان کشوری ارومیه میزبان مسابقات بود که از این شهر دو تیم چی‌ چست و مقاومت در مسابقه حضور داشتند که تیم چی‌ چست مقام دوم کشور را کسب کرد و در نتیجه ۵ نفر از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشور دعوت شدند.

,

کهنمویی، تأکید کرد: هیئت هندبال در بخش آموزش نیز فعالیت دارد و برای آقایان و بانوان دوره‌های آموزش مربی‌گری در شهرستان سلماس و آموزش داوری در ارومیه برگزار می‌کند و آموزش‌های لازم برای بانوان نیز در تمام رده‌های سنی با کمک آموزش‌ و پرورش در شهرهای ارومیه، محمدیار، نقده، سلماس، بوکان و مهاباد برگزار می‌ شود.

,

وی، ابراز داشت: مشکل اصلی هندبال کمبود بودجه و بازیکن در این رشته است زیرا هندبال با اینکه رشته‌ ای پرهیجان است اما علاقمند کم دارد و تنها رشته‌ ای که در این استان هیچ هزینه و شهریه‌ ای دریافت نمی‌ کند و حتی خود برای علاقه‌ مندان هزینه نیز می‌کند هندبال است تا علاقه‌ مندان بتوانند در هندبال و سطح حرفه‌ ای در مسابقات شرکت کنند.

,

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی، بیان داشت: تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند و مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه ۳ کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.

,

وی، اضافه کرد: به دلیل ظرفیت داشتن و وضعیت فیزیکی افراد این استان، ارومیه میتواند در هندبال و حتی سایر رشته‌ های توپی مانند والیبال و بسکتبال نتایج خوبی داشته باشد و امروزه در تیم ملی هندبال ساحلی افرادی همچون فرزاد امانی با قدبالای دو متر را داریم که به مسابقات جهانی روسیه نیز اعزام شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه