اخبار داغ

امام جمعه تکاب:

امروزه فضای مجازی رقیب سر سخت کتاب و کتابخوانی است

امروزه فضای مجازی رقیب سر سخت کتاب و کتابخوانی است
امام جمعه تکاب با بیان اینکه در گذشته هر کس اندکی سواد داشت شروع به نوشتن کتاب می کرد و علوم خود را کتابت می کرد، گفت: اکنون سطح تحصیلات همه بالا رفته ولی متاسفانه کسی به سمت و سوی نوشتن نمیرود واین یک مسئله مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین برادری صبح امروز در همایش آسیب شناسی ترویج کتاب خوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی رقیب سر سخت کتاب و کتابخوانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه در گذشته هر کس اندکی سواد داشت شروع به نوشتن کتاب میکرد و علوم خود را کتابت می کرد، افزود: اکنون سطح تحصیلات همه بالا رفته است ولی متاسفانه کسی به سمت و سوی نوشتن نمی رود و این یک مسئله مهم است.

,

امام جمعه تکاب، با بیان خاطره ای از آیت الله خسروی و نحوه ی مهاجرت ایشان به شهرستان تکاب به امر استاد و مرجع تقلید خود در آن زمان گفت: آیت الله خسروی که باه خواسته و تقاضای آیت الله بروجردی در تکاب ساکن شدو چهل سال در این شهر خدمت کرد کتابخانه بزرگی در زمان خویش بنا نهادند که چهار هزار کتاب داشت و ایشان این کتابخانه را به حوزه رسول اکرم(ص) وقف کرد و با اسین عمل حسنه ایشان از آن زمان تا کنون کسانی که در این شهر زندگی میکنند از کتابهای این کتابخانه بهر میبرندو این عمل حاصل کار نیک ایشان بود.

,

وی، در ادامه به وضعیت شهر تکاب اشاره ای کرد و افزود: با اینکه شهرستان ما از نظر مادیات و منابع رفاهی و امکانات بهداشتی و سلامت از شهرهای همجوار عقب تریم ولی ما از نظر وجود افراد مستعد و پرتلاش در زمینه های هنری  و محجوب و متمدن ثروتمندیم و این سبب افتخار ماست چرا که شهر ما را با این القاب میشناسند نه محرومیت های مادی.

,

حجت الاسلام برادری اذعان داشت: گرچه مسئولین به ما و مشکلات ما بی توجه اند ولی هیچ طلب و خواسته ای بی نتیجه نمیامند و روزی به ثمر میرسد و این میسر نمی شود جز با انس گرفتن ما با کتاب و کتاب خواندن و بالا بردن آگاهی های خود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه