اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد:

ورزشکاران مهابادی به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی اعزام می‌شوند

ورزشکاران مهابادی به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی اعزام می‌شوند
رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: عبدالله شاه زمانی و ابراهیم احمدیان قهرمانان مسابقات آمادگی جسمانی آذربایجان غربی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی قرنی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به مسابقات کشوری آمادگی جسمانی، اظهار داشت: عبدالله شاه زمانی و ابراهیم احمدیان که مقام قهرمانی رقابت‌های آمادگی جسمانی آذربایجان غربی را در مسابقات اخیر به دست آورده بودند به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان قم و اواخر آبان ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد، با اشاره به مسابقات آمادگی جسمانی آذربایجان غربی بیان کرد: این مسابقات به مدت یک روز و با حضور پنجاه ورزشکار از ۹ شهر آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد که شاه زمانی در رده ۵۰–۶۰ سال و احمدیان در رده سنی ۴۰–۵۰ سال مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

,

وی، با اشاره به دیگر ورزشکاران مهابادی حاضر در مسابقات اخیر، تاکید کرد: منصور عزیزی در رده سنی ۲۰–۳۰ و ناصر فولاد خواه در رده ۳۰–۴۰ نیز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

,

قرنی، با اشاره به آمار ورزشکاران مهاباد، ابراز داشت: مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیئت ورزشی، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در زمینه ورزش به استان خدمات رسانی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه