اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مشکل اصلی جوانان بیکار حل معضل اشتغال است نه رفتن بانوان به ورزشگاه/ مراجع تقلید بارها در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه نظر داده‌اند

مشکل اصلی جوانان بیکار حل معضل اشتغال است نه رفتن بانوان به ورزشگاه/ مراجع تقلید بارها در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه نظر داده‌اند
عضو مجلس خبرگان رهبری‏ گفتت: مشکل اصلی صدها هزار جوان بیکار حل معضل اشتغال است نه رفتن بانوان به ‏ورزشگاه‏، اینکه فکر کنیم از این طریق مشکلات را حل کردیم، اشتباه است.‏
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی جمعه شب در جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه اظهار کرد: فقها و مراجع تقلید باید در این موضوع اظهار نظر کنند که در این خصوص مراجع نظر خودشان را ارائه فرموده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: متاسفانه یک مسئولی می‌آید و جا پای مراجع می‌گذارد و اظهار نظر شرعی و قانونی در این خصوص می‌کند و به این می‌بالد که ما چنین کردیم، آیا صدها هزار بیکار در این کشور مشکل‌شان این است که چند خانم به ورزشگاه بروند؟

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولین نسبت به تربیت معنوی و مادی مردم وظیفه دارند، ابراز کرد: با کجای فرهنگ اسلامی مناسبت دارد که افتخار کنیم که فضای ورزشگاه را برای بانوان باز کردیم که در کنار مردان شادی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه به طور یقین فضای ورزشگاه قابل کنترل نیست، گفت: مسئولان موظفند نسبت به مسائل مادی و معنوی مردم برنامه‌ریزی داشته باشند، البته ما منکر این نیستیم که وسیله نشاط و شادی برای خواهران فراهم شود اما اینکه فکر کنیم از این طریق مشکلات را حل کردیم، اشتباه است.

,

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه مشکلات زیادی بر زمین مانده‌اند که مسئولان باید فکری به حال آنها کنند، خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه حل مشکل نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه