اخبار داغ

گزارشی از نمایشگاه مبل و لوستر در تبریز؛

حضور کمرنگ تولیدکنندگان تبریزی در نمایشگاه مبل و لوستر/ استقبال مشتریان از تخفیف‌های صد تا دویست هزار تومانی

حضور کمرنگ تولیدکنندگان تبریزی در نمایشگاه مبل و لوستر/ استقبال مشتریان از تخفیف‌های صد تا دویست هزار تومانی
استقبال از نمایشگاه مبل و لوستر بسیار چشمگیر بود اگرچه ضعف‌هایی مانند حضور کمرنگ تولیدکنندگان تبریزی و تخفیف‌های اندک از چشم مخاطبان دور نماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نمایشگاه مبل و لوستر در مکان نمایشگاه بین المللی روز گذشته با استقبال بسیار خوب تبریزی‌ها به پایان رسید اگرچه این نمایشگاه کم حاشیه نداشت. حواشی که اگرچه چندان منفی نبودند اما چشمگیر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

به عنوان مثال سالنی که برای نمایشگاه لوستر انتخاب شده بود همراه با دیگر لوازم خانگی از جمله یخچال و فرش همراه بود که سوال ایجاد می‌کرد مگر نمایشگاه لوازم خانگی چندی پیش در همین مکان برگزار نشده بود؟ اگرچه تعداد این غرفه‌ها چندان متعدد نبود و بخش اعظم این سالن به نمایشگاه لوستر اختصاص داشت اما بازهم این سالن اختصاصا به لوستر و شیشه‌های تزئینی مربوط نبود.

,

نکته جالب دیگر اینکه قریب به اتفاق تولیدکنندگانی که در بخش لوستر حضور داشتند از اصفهان بودند و خبری از تولیدکنندگان تبریزی نبود. مشابه چنین اتفاقی در سالن فروش مبل و سرویس خواب نیز دیده می‌شد و به جز چندین تولیدکننده تبریزی بیشتر غرفه‌ها در اختیار تولیدکنندگان تهرانی بود و اکثریت آنها نیز شعبه‌ای در تبریز نداشتند و اگر بازدیدکنندگان موفق به خرید در زمان نمایشگاه نشدند دیگر دسترسی به این تولیدی‌ها نداشتند.

,

با این وجود استقبال از این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه لوازم خانگی بسیار پرشور بود و بسیاری از خریداران جهیزیه و زوج‌های جوان دست پر از نمایشگاه خارج می‌شدند و از قیمت‌ها نیز راضی بودند.

,

, ,

اما نکته جالب دیگر این بود که وقتی به سراغ غرفه‌داران برای محاسبه قیمت‌ها می‌رفتیم تاکید داشتند که به خاطر نمایشگاه فلان قیمت را زده‌اند اما زمانیکه قیمت تولیدی اجناس را جویا می‌شدیم تنها صد تا دویست هزار تومان با قیمت نمایشگاه تفاوت ‌داشت! اگرچه در این اوضاع اقتصادی صرفه جویی صدهزار تومانی هم غنیمتی برای خانواده‌هاست اما به نظر می‌رسد باید چنین نمایشگاه‌هایی با تخفیفی بسیار بیشتر برای مشتریان برپا شوند.

,

از سوی دیگر استقبال از نمایشگاه مبل و لوستر برخلاف نمایشگاه لوازم خانگی بسیار پرشور بود و همین مساله باعث می‌شود به ذهن خطور کند که زمان برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی بسیار نامناسب بوده است.

,

مساله عجیب دیگر پرداخت، پیش پرداخت به برخی غرفه‌داران برای تولید و یا رزرو محصول بود که علی‌رغم اعلام بلندگوهای نمایشگاه مبنی بر خودداری از این کار باز هم این اتفاق صورت می‌گرفت.

,

از حواشی مانند حضور کمرنگ تولیدکنندگان تبریزی و ترافیک اطراف نمایشگاه که بگذریم، نمایشگاه مبل و لوستر در زمانی مناسب برگزار و باعث شد استقبال از آن نیز بسیار پرشور باشد و اکثر غرفه‌داران از برپایی نمایشگاه راضی بودند اما شاید مسئولین امر باید توجه داشته باشند که بخشی از این نمایشگاه‌ها را حتی به اجبار به تولید کنندگان استان اختصاص دهند تا چنین فعالیت‌هایی در راستای شکوفایی تولیدکنندگان استان حرکت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه