اخبار داغ

اعلام برنامه جشنواره تئاتر استانی بوشهر

اعلام برنامه جشنواره تئاتر استانی بوشهر
تئاترهای جشنواره تئاتر استانی بوشهر به مدت 6 روز در پلاتو های استادان امیری و صغیری در مجتمع فرهنگی 9 دی بوشهر به روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس در این جشنواره نمایش های دالتون ها از ابوذر یزدان پناهی، همیشه باید طرف مرده رو گرفت کار محسن حلوایی، طهرون از حسن رضایی، کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین اثر جواد صداقت و الهام ابنی و بازگشت تارزان کار رامتین بالف از بوشهر شرکت دارند و عروس خون کار فضل الله عمرانی و کمدی استشمامات اثر عبدالرسول محمودی از دیر، به چرک می نشیند از علی حجی و افسانه های نیمه افلیج کار علیرضا رحیم زاده از گناوه، بیطال اثر کوشیار یزدانی از آبپخش، مبارزه زن ماهیگیر کار مجتبی حیدری از برازجان، نمایش تور اثر سید مهدی محمدی از دیلم،تعزیه ای در باب خودکشی کار ابوذر مختارزاده از کنگان و'نپتا کار حسین اسدی از خارگ دیگر نمایش هایی هستند که در این جشنواره به اجرا در می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نمایش عروس خون کار فضل الله عمرانی (دیر) شنبه ٢٦ آبان، ساعت ١٠ صبح پلاتو استاد صغیری و بعدازظهر همان روز، دو نمایش بیطال اثر کوشیار یزدانی (آب پخش) و طهرون کار حسن رضایی (بوشهر) در دو نوبت در ساعت ١٧ و ١٩ در پلاتو‌های استادان امیری و صغیری اجرا خواهند شد.

,

نمایش مبارزه زن ماهیگیر کار مجتبی حیدری (برازجان) یکشنبه ٢٧ آبان، ساعت ١٠ صبح پلاتو استاد صغیری و بعدازظهر همان روز، نمایش به چرک می‌نشیند اثر علی حجی (گناوه) و افسانه‌های نیمه افلیج به کارگردانی علیرضا رحیم زاده (گناوه) در دو نوبت ١٧ و ١٩ در پلاتو‌های استادان امیری و صغیری اجرا می‌شوند.

,

 نمایش تور کار سید مهدی محمدی (دیلم) دوشنبه ٢٨ آبان، ساعت ١٠ صبح در پلاتو استاد صغیری، نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین اثر جواد صداقت و الهام ابنی (بوشهر) و تعزیه‌ای در باب خودکشی به کارگردانی ابوذر مختارزاده (کنگان) در دو ساعت ١٧ و ١٩ همان روز در پلاتو‌های استادان امیری و صغیری به روی صحنه خواهند رفت.

,

 در روز آخر نمایش کمدی استشمامات اثر عبدالرسول محمودی (دیر) سه شنبه ٢٩ آبان، ساعت ١٠ صبح پلاتو استاد صغیری و بعدازظهر همان روز، دو نمایش نپتا کار حسین اسدی (خارگ) و بازگشت تارزان به کارگردانی رامتین بالف (بوشهر) در دو نوبت ١٧ و ١٩ در پلاتو‌های استادان امیری و صغیری جشنواره اجرا می‌شوند.

,

نشست نقد و بررسی نمایش‌های اجراشده در ساعت ٢٠:٣٠ همان روز نمایش با حضور افراد برجسته برگزار می شود.

,

سی‌امین جشنواره تئاتر استانی بوشهر به ‌مدت ٦ روز اجرا و آیین پایانی آن سی‌ام آبان‌ماه در محل تئاتر شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه