اخبار داغ

تولیت مسجد مقدس جمکران:

انقلاب اسلامی ایران یکی از علائم ظهور بقیه الله است

انقلاب اسلامی ایران یکی از علائم ظهور بقیه الله است
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به قرار داشتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از علائم ظهور بقیه الله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،   حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر روز عهد و بیعت خودشان را با امام زمان تجدید می کنند که نشان دهنده عمق ولایت پذیری و دین داری این نیروهای مخلص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی با بیان این که آروزی ما این است که از پیروان ایشان باشیم، ابراز داشت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت حرکت در مسیر اهل بیت (ع) تاکید کرده و انقلاب کنونی را مقدمه ای برای ظهور ایشان عنوان کرده اند.

,

رحیمیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: بر اساس فرمایشات ایشان شعارهایی که امام زمان(عج) بر سر درست خواهد گرفت امروز شعارهای مردم ما است و نابودی همه مستکبران از وعده های الهی است.

,

وی افزود: دست عنایت خدا بر سر این ملت کشیده شده است که انقلاب اسلامی ایران یکی از علائم ظهور بقیه الله است.

,

تولیت مسجد مقدس جمکران به بیانات امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس سخنان ایشان این حضور و پایداری مردم ایران در راه ولایت و وفاداری و پیروی از نائب امام زمان زمینه ساز ظهور خواهد بود و به دورانی ختم خواهد شد که منجی عالم ظهور خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه