اخبار داغ

نماینده مردم یزد در مجلس:

مرحوم نوربخش یکی از گزینه‌های استانداری یزد بود

مرحوم نوربخش یکی از گزینه‌های استانداری یزد بود
نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به فوت نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، گفت: مرحوم نوربخش یکی از گزینه‌های استانداری یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان یزد، با اشاره به‌ضرورت نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه، گفت: برای اینکه بتوانیم در برابر دشمنان این ملت و انقلاب ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم اکنون دیگر نباید ارتش 20 میلیونی بسیجی داشته باشیم بلکه همه ملت ایران باید بسیجی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: بدانید که قطعاً پیروزی از آن ماست، مقاومتی که مردم ما شروع کردند را اگر ادامه دهند بدون شک پیروزند. البته مردم حق‌دارند که در این مسیر مقاومت از مسئولین خود بخواهند و گلایه کنند که برای کاهش مشکلاتشان بیشتر تلاش کنند.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب مقاومت خود را نشان داده‌اند و قطعاً بدانید که این آمریکا شکست خوردنی است و این فارغ از مباحث شعاری است؛ چراکه تحلیل‌های کارشناسانه این موضوع را تأیید می‌کند.

,

موسوی بابیان اینکه ملت ایران بدون شک پیروز نهایی این نبرد است، تصریح کرد: ملت ایران با فرهنگ بسیجی و روحیه مقاومت خود توطئه دشمنان را ناکام می‌گذارد. در شرایط کنونی همه مسئولین ما باید فرمانده بسیج حوزه فعالیت خود باشند. همه مدیران کل کشور و استان یزد باید فرمانده بسیج حوزه فعالیت خود باشند؛ چراکه تا مدیران ما بسیجی نباشند نمی‌توانند این ملت را پای خط نگه‌داشته و پیروزی ملت را در این شرایط رقم بزنند.

,

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، اذعان کرد: بانوان مدیر استان می‌توانند روحیه مقاومت را به همه بانوان استان تسری دهند. دانش آموزان ما بار دیگر در کنکور سراسری افتخار آفریدند و این موفقیت را در استان تداوم دادند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اقدامات زمانی قمی استاندار یزد در مدت فعالیت در استان یزد، گفت: مسئولین مدعی هستند که وقتی مدیری وارد یزد می‌شود ساخته‌وپرداخته می‌شود و به‌عبارت‌دیگر استان یزد به‌مثابه کارگاه انسان‌سازی و تربیت مدیران توانمند است.

,

موسوی در پایان گفت: برای انتخاب استاندار جدید یزد با مرحوم نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی برای قبول این مسئولیت صحبت‌هایی کرده بودیم که وی هم این درخواست ما را رد نکردند و قرار بود برای بررسی بیشتر صحبت‌هایی داشته باشیم؛ چراکه ایشان هم مدیر قوی بود و هم به‌واسطه اینکه داماد یزد بود علاقه زیادی به یزدی‌ها و استان یزد داشت؛ اما متأسفانه این توفیق نصیب استان یزد نشد و ما ایشان را از دست دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه