اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

بسیجیان همیشه پیشرو و خط‌شکن بوده‌اند/مسئولی که گرفتار پول و مقام شود همه چیز خود را می‌بازد

بسیجیان همیشه پیشرو و خط‌شکن بوده‌اند/مسئولی که گرفتار پول و مقام شود همه چیز خود را می‌بازد
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به نقش بسیجیان در آبادانی کشور، گفت: بسیجیان همیشه پیشرو و خط‌شکن بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در نشست شورای اداری استان با بیان این که بسیج چیز جدایی از ملت و مردم نیست گفت: باید به مردم بهاء داده شود و احساس مسئولیت را در وجودشان زنده کنیم. امام خمینی ره نیز با دستور ایجاد بسیج می خواستند همه مردم را درگیر کنند چرا که وقتی موضوعات همگانی شود بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که امام خمینی احساس مسئولیت نسبت به جامعه و پیرامون را در مردم به وجود آورد، اظهار داشت: همه مردم باید نسبت به همدیگر احساس مسئولیت داشته باشند چرا که در روایات متعدد نیز به این موضوع اشاره شده است و هر انسانی باید نسبت به برادر دینی خود احساس مسئولیت داشته باشد.

,

ناصری با اشاره به ویژگی های بسیج و بسیجیان گفت: بسیجی اهل ارتباط با خدا است و قدرت را از خدا می خواهد و متمسک به رسیمان خدا و توکل بر خدا مستقل عمل می کند.

,

وی با اشاره به جمله بسیج لشکر مخلص خداست گفت: بسیجی در عمل اخلاص دارد و توقعی برای پست و مقام ندارد اما می بینیم در احزاب و گروه های دیگر اگر کسی کاری می کند توقع پست و مقام و پاداش دارد.

,

ناصری با اشاره به فعالیت های بسیجیان در روستاهای دور افتاده گفت: بسیجی کار را برای رضای خدا انجام می دهد و اهل گمنامی و بی نشان است و هر زمان که اسلام نیاز داشته در صحنه حضور پیدا کرده است و به دور از تنبلی، خمودی در مسیر حق و جهاد بوده و مجاهدانه عمل کرده است.

,

وی با بیان این که بسیجی دارای اراده و همت بلند است افزود:  بسیجی عاشق خدا است و نه ریاست و پول! بدبختی است که مسئولان ما عاشق پول و ریاست شوند که اگر گرفتار پول و مقام شوند همه چیز را می بازند.

,

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات خود در جبهه های جنگ اظهار داشت: بسیجیان همواره پیشرو و خط شکن بوده اند و در مواجهه با مشکلات خود را فدای مشکل می کنند، از پای نمی افتند و همواره آرمان خواه توام با عمل بوده اند.

,

ناصری با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی گفت: بسیجی باید اهل بصیرت باشد و دوست و دشمن خود را بشناسد. هر چند بسیج سیاسی است اما سیاست باز نیست و در مسیر سیاست اسلام حرکت می کند اما سیاست کار نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه