اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

دشمنان اسلام به دنبال جنگ مذهبی هستند/ وحدت بهترین سلاح در مقابل توطئه های دشمنان است

دشمنان اسلام به دنبال جنگ مذهبی هستند/ وحدت بهترین سلاح در مقابل توطئه های دشمنان است
امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان به دنبال جنگ مذهبی هستند و در این راستا در انگلیس در یک خیابان با اندکی فاصله از هم علیه شیعه و سنی برنامه پخش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و وحدت بیشتر مسلمین است، اظهار کرد: وحدت در مقابل تفرقه و اختلاف قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب افزود:  دشمن تمرکز خود را برای اختلاف و تفرقه بین مسلمانان قرار داده است و در هفته وحدت نیز می خواهد به دنیال تفرقه باشد.

,

وی با اشاره اینکه دشمن در شبکه های ماهواره ای نیز بر طبل اختلاف می کوبد، گفت: دشمن در شبکه های ماهواره ای برای ایجاد دوقطبی مذهبی تلاش می کند و علیه شیعه و سنی برنامه پخش می کند.

,

حسن زاده با بیان تمام هم و غم دشمنان ایجاد اختلاف و تفرقه است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال جنگ مذهبی هستند و در این راستا در انگلیس در یک خیابان با اندکی فاصله از هم علیه شیعه و سنی برنامه پخش می کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه هفته وحدت تدبیر هوشمندانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: هرکس برخلاف وحدت حرف بزند از مبانی دین خبر ندارد.

,

وی گفت: باید مراقب توطئه دشمنان باشیم که به دنبال تفرقه و نفوذ برای ایجاد اختلاف هستند.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید برنامه های هفته وحدت پرشور برگزار شود، تصریح کرد: وحدت ایجاد امید، خودباوری و دوراندیشی می کند و مانع فرسایش نیرو می شود.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه وحدت باید حول محور ولایت باشد، افزود: ولایت محور وحدت ماست و این را در هفته وحدت نشان می دهیم.

,

وی هم چنین با تاکید بر فضاسازی فرهنگی مناسب این ایام، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر به امر چراغانی شهر و ادارات بر فضاسازی فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه