اخبار داغ

دومین استارتاپ سما به ایستگاه پایانی رسید؛

۳ ایده دانشجویی در اردبیل وارد خط تولید شد

۳ ایده دانشجویی در اردبیل وارد خط تولید شد
دومین استارتاپ ویکند سما با موضوع اسباب بازی در چهار زمینه بازی های الکترونیکی هوشمند، ساده، مکانیکی و سلامت محور به مدت سه روز در سالن دانشکده سماء اردبیل با شناخت ایده های برتر به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه دومین استارتاپ ویکند سما اردبیل با حضور مسئولین علمی استان به همراه تجلیل از ایده های برتر به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل فکر نوجوانان و جوانان را بزرگترین سرمایه مملکت دانست و گفت:امروز هم افزایی علم و ثروت مطرح است و مهمترین ثروت کشور، فکر نوجوانان و جوانان است و الگوی آینده این مملکت نه بر مبنای نفت بلکه بر پایه فکر این جوانان و نوجوانان ترسیم می شود.

,

وی افزود: در کشورهای جهان سوم نقش نیروی انسانی در خلق ثروت بسیار پایین است ولی کشور ایران که به قرآن و نهج البلاغه وصل است باید وضعیتی بهتر از شرایط موجود داشته باشد.

,

رسولی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و سما در رویکرد جدید خود می خواهد اکوسیستم کارآفرینی و فناوری را با همکاری سایر اداره ها پیاده کند.

,

اثنی عشری معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اردبیل در این مراسم استارتاپ ها بهترین رویدادها برای کارآفرینی هستند، بسیاری از کشورها با استارتاپ به توسعه رسیده اند و ما خوشحالیم که در این زمینه می‌توانیم امروز دومین استارتاپ سما را برگزار کنیم‌.

,

رئیس سما اردبیل درخصوص دومین استارتاپ سما گفت: ۱۱۹ نفر در این استارتاپ ثبت نام کرده اند و این استارتاپ با موضوع اسباب بازی برگزار می‌شود که هم سو با هدف مجموعه سما یعنی مدارس بازی محور است.

,

اثنی عشری به موضوع سرمایه گذاری در ارتباط با ایده‌های حاضر در استارتاپ هم اشاره کرد: یکی از مشکلات موجود در ارتباط با ایده های مطرح در استارتاپ ها عدم وجود سرمایه گذار است، ما با رایزنی‌هایی که انجام داده ایم شرایط را برای حمایت از سه ایده برتر فراهم کرده ایم و آنها را وارد خط تولید می‌کنیم.

,

حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان نیز گفت: این استارتاپ با موضوع تخصصی اسباب بازی شاید یکی از اولین استارتاپ‌ها در این خصوص است که در کشور برگزار می شود.

,

شایقی تصریح کرد: از طرف معاون اقتصادی استاندار اعلام می‌کنم که اگر در این استارتاپ ایده برتری در حوزه ICT وجود داشته باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

,

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: خوشحال هستم که در این استارتاپ دانش آموزان و دانشجویان را در کنار هم می‌بینم، بطور معمول در استارتاپ ها تعداد دانش آموزان کم است و استارت آپ ها دانشجویی هستند اما در این استارتاپ تعداد دانش آموزان بیشتر از دانشجویان است.
 

,
,

دومین استارتاپ ویکند سما به همت آموزشکده فنی و حرفه ای سما اردبیل و با موضوع اسباب بازی در چهار زمینه اسباب بازی های الکترونیکی هوشمند، ساده، مکانیکی و سلامت محور به مدت سه روز برگزار و با مشخص شدن آرای داوران، تیم‌های منتخب این رویداد اعلام و جوایز آنها اهدا شد.

,

بر اساس رای داوران تیم های برتر به شرح ذیل تیم برتر مقطع اول متوسطه: گروه قطعات ریز هوشمند، تیم برتر مقطع دوم متوسطه: گروه کره جغرافیایی، تیم برتر دانشجویی: گروه هلاهوپ، ایده برتر: نرم افزار متعادل سازی درس و بازی و ایده برتر ویژه: نرم افزار بازی آموزشی فرزان معرفی شد.

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه