اخبار داغ

برنامه های هفته بسیج در هرمزگان تشریح شد

برنامه های هفته بسیج در هرمزگان تشریح شد
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اجرای بیش از 800 برنامه در هفته بسیج این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از معجزات الهی بود که به فرمان امام راحل در پنج آذر تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشته و پیروزی در جنگ دفاع مقدس برگ زرینی از بسیج بوده است، گفت: درخت بسیج از همان پیدایش نظام و انقلاب برکات زیادی داشته و نیروی کارآمد بسیج در دوران دفاع مقدس معادلات نظامی استکبار و دشمن را بهم ریختند.

,

سالاری با اشاره به اینکه بسیج میدان دار عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی و خدمات رسانی است، گفت: امروز تفکر و روحیه بسیجی در صحنه های مختلف حضور پررنگ دارد.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج" بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت،وحدت و خدمت"است، عنوان کرد: بیش از 800 برنامه در هفته بسیج اجرا می شود.

,
,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در قالب اقشار مختلف در جامعه حضور می یابد، عنوان کرد: نیروهای بسیجی بدون کمترین چشم داشت مادی در صحنه ها حضور می یابد و خدمات رسانی به محرومان را از افتخارات خود می دانند.

,

سالاری با تاکید بر اینکه بسیج در همه عرصه ها پشتبانه نظام و انقلاب است، افزود: بسیج در میان مردم و اقشار مختلف حضور پر رنگ داشته و هرجایی که نظام و انقلاب نیاز به حضور بسیج داشته به عنوان میدان دار در صف اول خدمت رسانی قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه 29 آبان ماه نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، فرهنگ و مسجد محوری است، گفت: در این روز برنامه های مختلفی از جمله نشست مشترک ائمه جمعه ها و هیئت امنای مساجد با فرمانده پایگاه ها بسیج، مانور فرهنگی پایگاه ها بسیج و برگزاری کارگاه های فرهنگی سبک زندگی در اقشار مختلف است که این برنامه ها برای نشان دادن نقطه تلاقی مسجد و مردم و پیوند هرچه بیشتر و محکمتر آنها ایجاد شود.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه روز دوم از هفته بسیج باعنوان اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و سازندگی است، گفت: در این روز 150 گروه اردوی جهادی به مناطق محروم برای خدمات رسانی در قالب فرهنگی ، علمی و عمرانی اعزام می شوند.

,

سالاری افزود: افتتاح 48 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان، افتتاح 85 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان، کلنگ زنی و اجرای طرح آبرسانی به 20 منطقه محروم ، اجرای فاز دوم  100 پروژه خانه مدد جویی کمیته امداد با تفاهم کمیته امداد، اجرای 45 میز خدمات رسانی بسیج ادارات و کارخانجات، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، برگزاری طرح بسیج همگام با کشاورز، همایش وحدت اسلامی از دیگر برنامه های در روز دوم از هفته بسیج است.

,

وی با بیان اینکه سومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج و اقتدار دفاعی و امنیتی است، گفت: در این روز عطر افشانی مزار شهدا دفاع مقدس، دیدار از خانواده های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ... است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه روز چهارم به عنوان بسیج دانشجو و طلاب همچنین بسیج علم و فناوری نام گذاری شده است، بیان کرد: حضور اقشار مختلف بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و تجدید میثاق با رهبری، برپایی ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه از برنامه های این روز است.

,

سالاری با بیان اینکه روز پنجم از هفته بسیج با عنوان بسیج و جهاد کبیر است، اظهار کرد: راه اندازی اجتماعات مردمی و کمپین های حمایت از مردم مظلوم یمن، برگزاری مجمع فرماندهان واحد های پیشگام دانش آموزی با عنوان جوانان انقلابی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و برگزاری شیفت ایثار در پایگاه های بسیج برای اجرای خدمات رسانی به مردم محروم جامعه از برنامه های این روز است.

,

وی با بیان اینکه ششمین روز از هفته بسیج مقارن با ولادت پیامبر اکرم (ص)است، گفت: این روز تحت عنوان بسیج جهاد روشنگری بوده و برگزاری جشن های هفته وحدت، برگزاری همایش با حضور علمای تشیع و تسنن، برگزاری مراسمات جشن و شادی و نشست های فرهنگی و روشنگری در محَلات مختلف از برنامه های این روز است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) آخرین روز از هفته بسیج به عنوان بسیج 40 سال افتخار است، گفت: در این روز تجمع پر صلابت بسیجیان در سراسر استان برگزار می شود و در این تجمع تجدید میثاق با امام راحل را خواهیم داشت.

,

سالاری خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوهای جهادی با حضور تیم پزشکی، جشنواره های فرهنگی، مشاوره های رایگان از دیگر برنامه های بسیج در هرمزگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه