اخبار داغ

12 تا 17 ربیع الاول؛

جشن های بهار مهربانی در استان زنجان برگزار می شود

جشن های بهار مهربانی در استان زنجان برگزار می شود
12 تا 17 ربیع الاول؛به مناسبت هفته وحدت،جشن های بهار مهربانی در استان زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ فاطمه کرباسی، امروز در جلسه هماهنگی جشن های بهار مهربانی،اظهار داشت: به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده در جامعه جشن های بهار مهربانی در استان زنجان برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی با بیان اینکه این جشن ها به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام برگزار می شود، افزود: این جشن ها از 29 آبان ماه تا 4 آذرماه امسال مصادف با 12 تا 17 ربیع الاول برگزار می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:این جشن ها با رویکرد بهره گیری از مناسبت های دینی برای ترویج شادی در جامعه برگزار می شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این جشن ها به منظور توسعه نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد اجرایی می شود.

,

 کرباسی یادآور شد: این جشن ها می تواند در قالب سینمای سیار، نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، برنامه های مذهبی، هنرهای سنتی، هنرهای تجسمی و جشنواره غذا اجرا شود.

,

وی تصریح کرد:عرضه محصولات فرهنگی همانند کتاب، آلبوم موسیقی، صنایع دستی، کارگاه قصه های قرآنی برای کودکان می تواند از برنامه های حاشیه های این جشن ها باشد.

,

این مسئول برضرورت برگزاری جشنواره های مختلف و مسابقات قرآنی و دینی همزمان با اجرای مراسم جشن تاکید کرد و گفت: در این جشن ها برمشارکت حداکثری گروه های مردمی، تشکل ها و صنوف فرهنگی و هنری تاکید می شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: همانگونه که حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان این شهر را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی برای دیگر استان ها الگو کرد، از اینرو تلاش می شود با ارائه برنامه های شاد و جذاب، این شهر به عنوان شهر بانشاط و پویا برای دیگر استان ها الگو شود. 

,

در ادامه این جلسه هریک از معاونت ها، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه و سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه