اخبار داغ

تقدیر از پنج کتابدار و فعال کتابخوانی و یک کتابخانه برتر فارس

تقدیر از پنج کتابدار و فعال کتابخوانی و یک کتابخانه برتر فارس
در آیینی که در روز بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد، از پنج کتابدار و فعال کتابخوانی فارس و یک کتابخانه برتر فارس تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، در آیینی که در روز بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و به منظور  تجلیل از برگزیدگان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد، از پنج کتابدار و فعال کتابخوانی فارس و یک کتابخانه برتر فارس تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روز پنجشنبه ۲۴ آبان، همزمان با بزرگداشت مقام علامه طباطبایی، با حضور سید غلامعلی حداد عادل،  محمود دعایی، پروین داداندیش، عبدالله جاسبی، معصومه ابتکار، نیکنام حسین‌پور، محمد الله‌یاری فومنی، جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی کشور، دبیرکل نهاد، مشاوران، معاونان و مدیران کل و جمعی از کتابداران برگزیده کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور  برگزار شد.
,
 
,
در این مراسم همچنین ضمن تجلیل نهاد از اعضای سابق هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، «کتابخانه‌های برتر» در چهار بخش شهری، روستایی، مشارکتی و کتابخانه برتر در کارگروهی، «کتابخوانان برتر»، «اعضای نمونه کشور»، «کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی برتر»، «کتابدار برتر خلاق»، «فهرست‌نویس برتر»، «خیرین»، «انجمن‌های برتر»، «فعالان حوزه ترویج کتابخوانی» و شایستگان تقدیر، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که از این میان،‌ از پنج کتابدار و فعال کتابخوانی فارس و یک کتابخانه برتر فارس تقدیر شد.
,
 
,
در این رویداد، افسانه مظفری کتابدار کتابخانه کوثر نور شهرستان نی ریز (کتابدار برتر خلاق کشوری)، سید صدرالله حسینی مسئول کتابخانه استاد شهید مطهری نورآباد استان فارس و حسین قاسمی مسئول کتابخانه قائمیه اشکنان شهرستان لامرد (کتابدار برتر خلاق کشوری) تجلیل شدند؛ همچنین عبدالحمید هنری خیر کتابخانه‌ساز شهرستان لارستان نیز خیر کتابخانه ساز برتر شناخته و تقدیر شد. در ادامه از میان کتابخوانان و اعضای نمونه کشور زینب آشوبی از کتابخانه قائمیه اشکنان لامرد در گروه سنی خردسال تقدیر شد.
,
 
,
در بخش تقدیر از کتابخانه‌های مشارکتی کشور نیز کتابخانه عمومی مکتب جعفری به عنوان کتابخانه برتر شناخته شد و از سمیه حقیقت مسئول این کتابخانه قدردانی شد.
,
 
,

لازم به ذکر است این کتابخانه به دلیل تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تعامل شایسته با مخاطبین کتابخانه، فضاسازی استاندارد محیط داخلی کتابخانه، آماده‌سازی و خدمات فنی مناسب منابع کتابخانه‌ای، فعالیت مناسب در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، جلسات جمع‌خوانی، اجرای برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مناسبتی در محل کتابخانه به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر مشارکتی کشور معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه