اخبار داغ

هشدار امام‌جمعه‌کرج به تنویر افکار‌عمومی در صورت تعلل در برخورد‌با مفسدان‌اقتصادی/ مطالبه مردم البرز برخورد‌جدی دستگاه‌قضا با مدیران خیانتکار است

هشدار امام‌جمعه‌کرج به تنویر افکار‌عمومی در صورت تعلل در برخورد‌با مفسدان‌اقتصادی/ مطالبه مردم البرز برخورد‌جدی دستگاه‌قضا با مدیران خیانتکار است
توقع مردم این است که دستگاه قضا با سرعت بیشتری پرونده مفسدان را که بعضا در سیستم بانکی و سیستم اجرایی کشور هستند پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب امیدواری عموم شده است اما خواسته مردم مبارزه جدی و بی ‌امان با مفسدین اقتصادی به ویژه دانه‌ درشت‌ ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حرکتی که در راستای افشای مفاسد اقتصادی آغاز شده است باید با قوت بیشتر ادامه یابد تا اموالی را که عده‌ ای به اجحاف و اختلاس و دزدی از بیت ‌المال به دست آورده اند به خزانه باز گردد.

,

دولت نباید فرصت ‌های خود را بسوزاند و برای واگذاری سمت‌ ها و مسئولیتها دنبال افراد شایسته و صالح برود زیرا در غیر این صورت شاهد به هم ریختگی بیشتر اقتصاد کشور خواهیم بود.

,

همچنین مردم انتظار دارند دولت و دستگاه قضا در مقابل خیانت شماری از مسئولان و مدیران بی‌ لیاقت جدی‌ تر عمل کند.

,

البرز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی روزهای اخیر نیز خبرهای متعددی از دستگیری و بازداشت متخلفین و مفسدین اقتصادی برخی ادارات، در گوشه و کنار البرز به گوش می رسد.

,

بر همین اساس حجت الاسلام حسینی همدانی امام جمعه کرج، طی سخنرانی اخیرش در واکنش به اخبار دستگیری مفسدین اقتصادی و برخوردهای دستگاه قضا گفت: "محاکمه و اعدام مفسدان اقتصادی نشان دهنده عزم و تصمیم دستگاه قضا برای مبارزه با زالو صفتان و فاسدانی است که امنیت اقتصادی را به خطر انداختند.

,

این اقدام به موقع و خداپسندانه جای تقدیر و تشکر دارد و این نحوه عمل، اعتماد به دستگاه قضا را بیشتر می کند اما توقع مردم این است که با سرعت بیشتری پرونده مرتبطان با این مفسدان را که بعضا در سیستم بانکی و سیستم اجرایی کشور هستند پیگیری کنند.

,

رهبر انقلاب فرمودند تقصیر عمده متوجه فردی است که ارز و سکه را با بی تدبیری خود عرضه کرده است لذا دستگاه قضا باید بدون مصلحت اندیشی و قاطعانه رسیدگی کند.

,

باید از سربازان گمنام امام عصر (ع) در استان البرز به واسطه اقدامات به موقع و موثری که در جریان منافقین و سلطنت طلبان داشتند و برخی اخبار آن شاید به گوش عموم رسیده باشد، تشکر کنم.

,

نسبت به تخلفات برخی از ادارات استان ورود خوبی داشتند که همگی مورد تایید و تاکید است و مردم هم خوشحال شدند که با متخلفین دستگاه های البرز محکم مقابله و برخورد شود.

,

همچنین از دستگیری هایی که نسبت به مفسدین اقتصادی و افرادی که سو استفاده هایی در کرج داشته اند، اسامی آنها برای همه معلوم است و من بنا ندارم اسم ببرم تشکر می کنم.

,

البته در فضای مجازی عده ای تلاش می کنند اینگونه القا کنند مسئله شخصی بوده و 2 الی 3 روز افراد زندانی بوده و بعد آراد می شوند که اینگونه نیست.

,

از دستگاه قضایی می خواهیم با این مسائل قطعانه برخورد کند اما اگر تعللی صورت بگیرد ناچاریم با مردم جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را مطرح کنیم".

,

به نظر می رسد این تذکر امام جمعه کرج که خواسته عموم شهروندان البرزی نیز هست، باید با جدیت و اراده مورد توجه دستگاه قضای استان قرار گیرد تا بیش از پیش در راستای برخود با متخلفین اقتصادی و اعتمادسازی مردم به قوه قضائیه گام بردارد.

,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه