اخبار داغ

اطلاعیه بخش رسانه‎‌ای تیم ملی فوتبال؛

حرکت جنجالی دستیار کی‌روش تکذیب شد

حرکت جنجالی دستیار کی‌روش تکذیب شد
به دنبال درج برخی اخبار در مورد اتفاقات پس از دیدار برای ترینیداد و توباگو، بخش رسانه ای تیم ملی اطلاعیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاق رخ داده پیرامون کادرفنی تیم ملی اطلاعیه ای را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
,
 
,
طی چند روز گذشته صحبتهای بی پایه و اساسی توسط مهرداد مسعودی که اصولا کارشناس رسمی بی بی سی است، مطرح شده است
,
 
,
۱- تاکید می داریم که این موضوع به صورت کامل کذب بوده و اساسا تکذیب می کنیم.
,
 
,
۲- فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود را در مورد مهرداد مسعودی به فدراسیون فوتبال قطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و همینطور ایشان از تمامی ارتباط ها، ورودی و نزدیکی ایشان به تیم ملی ممنوع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را نخواهد داشت.
,
 
,
۳- لازم به ذکر است که بیش از صد نفر دیگر در روز مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در محل VVIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تنها ایشان این تهمت ها و دروغ ها را مطرح کرده و عمدا برای گمراه کردن اذهان هواداران، ابراز خوشحالی زیکو را به دستیار برزیلی – پرتغالی که دوستی قدیمی با زیکو داشته به تیم ملی مرتبط کرده است. این رفتار و دروغ های مسعودی غیرقابل قبول و تاسف آور است.
,
 
,
۴- اتفاقی که پس از دیدار تیم ملی در ورزشگاه رخ داد توسط یکی از خبرنگارانی بود که بدون احترام به قوانین برگزاری مسابقات فوتبال و با حضور در مکانی در استادیوم که نمی بایست حضور داشته باشد (پشت دروازه تیم ملی در طول تمرین بازیکنان پس از بازی) و همینطور در نزدیکی اتوبوس تیم ملی اصرار به گرفتن مصاحبه در خصوص موضوعی بود که مسعودی آن را مطرح کرده بود که موجب ناراحتی کمک مربی تیم ملی شده است.
,
 
,
به هر حال همه اهالی رسانه همیشه برای اعضای تیم ملی قابل احترام بوده و خواهند بود و همه ما در تیم ملی و باشگاه ها در تلاش برای اعتلای نام ایران هستیم و در واقع همه ما باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش و تمرکز تیم ملی را مهیا کنیم. زمانی که ما در تلاش برای دفاع از واقعیات، حقیقت و صداقت هستیم این مطلب می بایست به عنوان نشانه ای از احترام و وجاهت قلمداد شود و قطعا فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملتهای آسیا بکار خواهد بست و نسبت به این موضوعات آگاه بوده و از ایجاد جریانهای مخرب بر علیه تیم ملی جلوگیری به عمل خواهد آورد.
,
 
,
منبع: فدراسیون فوتبال
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه