اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان/ همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در زنجان برگزار می‌شود

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان/ همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در زنجان برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیح تیم‌های پزشکی به منظور ارائه خدمات به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی  روستایی به بهره برداری می رسند اظهار کرد: در این هفته دو پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی نیز به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی برگزاری همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در زنجان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در زنجان است بیان کرد: در این همایش از جهادگرانی که در شش ماه نخست سال جاری در مناطق محروم استان زنجان فعالیت داشتند تجلیل به عمل می‌آید.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان کرد: یکی از محورهای اصلی برگزاری این همایش ارج نهادن به خدمات خادمین اردوهای جهادی است که برای ما بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این فرصت جلوه‌های شاخص بسیجی را به همگان معرفی کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

,

وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی اقدامات بسیج‌وار این قشر مردمی است که در گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و سعی می کنیم بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

,

امندی با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زایی در هفته بسیج بیان کرد: 5 پروژه در زنجان دو خدابنده دو خرمدره در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

,

وی اعرام تیم های پرشکی برای خدمات رسانی در مناطق محروم استان از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: تیم‌های دامپزشکی و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به مناطق محروم استان جهت ارائه خدمات اعزام می‌شوند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطر نشان کرد: این تیم‌ها در مناطق محروم شهرستانهای خدابنده و ماهنشان نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه